کد خبر: ۲۶۲۰۶۰
زمان انتشار: ۰۵:۰۷     ۲۸ مهر ۱۳۹۳
سرپرست تیم فوتبال پیکان از امضای قرارداد سیاوش اکبرپور با این باشگاه خبر داد و اینکه پیکانی‌ها جذب احمد جمشیدیان را نیز در دستور کار خود دارند.

به گزارش پایگاه 598،رضا رهقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص جلسه کمیته انضباظی جی‌لوید ساموئل که به علت غیبت در تمرینات پیکان به کمیته انضباطی باشگاه فراخوانده شده بود، عنوان کرد: ساموئل در جلسه کمیته انضباطی شرکت کرد و به دلیل غیبت طولانی مدتش تصمیم گرفتیم 10 درصد قرارداد او را کسر کنیم تا به این شکل جریمه شود.

وی در خصوص امضای قرارداد سیاوش اکبرپور با باشگاه پیکان نیز گفت: اکبرپور کارش را با تیم پیکان آغاز کرده و قراردادش را هم به امضا رسانده است تا از نیم فصل دوم برای تیم ما به میدان برود. امیدوارم او بتواند به تیم ما کمک کند.

سرپرست تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این سؤال که آیا قرارداد اکبرپور با این باشگاه برای دو فصل است یا تا پایان فصل با خودروسازان قرارداد بسته، اظهار داشت: قرارداد اکبرپور شش ماهه است و فقط تا پایان فصل این بازیکن را در اختیار خواهیم داشت.

رهقی همچنین از حضور بازیکنان دیگری در تیم پیکان خبر داد و خاطرنشان کرد: تا چند روز آینده به احتمال فراوان با جمشیدیان هم قرارداد امضا خواهیم کرد و او به تیم ما اضافه می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها