کد خبر: ۲۶۲۰۷۴
زمان انتشار: ۰۵:۰۷     ۲۸ مهر ۱۳۹۳
معاون اقتصادی پرسپولیس با اشاره به اینکه تغییر در مدیریت این باشگاه محتمل است، گفت: از مجاری مختلف شنیده‌ام که ظرف چند روز آینده تغییرات در باشگاه رخ می‌دهد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مشرق، امیر رضا خادم در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود با انتقاد از رسانه‌ها بیان کرده: «کسانی که به این مسائل دامن می‌زنند همه این نکات را می‌دانند اما متأسفانه ما یک فرهنگ غیراخلاقی در فضای مدیریتی داریم که به قطار در حال حرکت سنگ می‌زنیم.»

شاید از نظر خادم پرده برداشتن از حقایق و اتفاقاتی که در پرسپولیس رخ می‌دهد کاری خلاف اخلاق است یا اینکه قصه باید به نوع دیگری مطرح می‌شد. البته وی به وضوح اشاره نکرده که تحولات مدیریتی در پرسپولیس در آینده نزدیک رخ می‌دهد ولی این احتمال نیز وجود دارد خادم از طرف وزیر تحت فشار بوده و به هر طریقی که شده باید با کنار گذاشتن منتقمی و سیاسی این غائله را ختم کند. حالا نکته قابل اهمیت این است که نمی‌توان دلیل حمایت‌های خادم از سیاسی و منتقمی را درک کرد! از آنجایی که پرسپولیس با این تیم مدیریتی و بحث اسپانسر در مشکلات فراوان دست و پا می‌زند اصرار نماینده وزارت ورزش بر باقی ماندن آنها در راس کار چیست خدا می‌داند! شاید اگر به همان حرف‌های وزیر ورزش رجوع می‌کردیم که می‌گفت «می‌خواهیم سیاست را از مدیریت ورزش دور کنیم» تا این اندازه با پارادوکس مواجه نمی‌شدیم، حضور امثال سیاسی و منتقمی در پرسپولیس وصله جوری نیست که بتواند قطار از ریل خارج شده سرخ‌ها را به مقصد برساند.

تغییراتی در راه است
تفرشی، معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگویی درباره آخرین وضعیت همکاری اسپانسر با این باشگاه گفت: نمی‌دانم چرا دوستان می‌خواهند گرهی که با دست باز می‌شود را با دندان باز کنند. متاسفانه امروز از همکارانم شنیدم که بار دیگر از ورود کارکنان بخش اسپانسر به باشگاه جلوگیری شد و زمانی که رفته‌اند اسناد و وسایل اسپانسر را بردارند، به آنها گفته شد اتاق اسپانسر تخلیه شده است و چیزی در آن نیست. متاسفانه کارها با بی‌تدبیری انجام می‌شود و دوستان به لجبازی افتاده‌اند. با این شرایط دیگر واگذاری سهام پرسپولیس به بخش خصوصی هم ممکن نخواهد بود. احساس می‌کنم عده‌ای از دوستان نمی‌خواهند این واگذاری اتفاق بیفتد و تلاش می‌کنند به هر نحوی که شده، در این فرآیند مشکل ایجاد شود.فکر نمی‌کنم چیز خاصی در میان بوده باشد که منتج به این قضایا شود. در آخرین جلسه‌ای که بین هیات مدیره باشگاه و اسپانسر برگزار شد، همه چیز به خوبی پیش رفت و قرار شد یک بند به قرارداد بین دو طرف اضافه شود. آن بند از طرف باشگاه گذاشته شده بود و عبارت از این بود که اگر هر یک از چک‌های اسپانسر به هر دلیلی برگشت خورد، باشگاه بلافاصله می‌تواند قرارداد را لغو کند که این از نظر ما منطقی نبود. با این وجود گفتیم مشکلی نیست. اگر مایل به اضافه کردن این بند هستید، بند دیگری هم اضافه می‌کنیم به این صورت که اگر باشگاه هم به تعهدات خود در قبال اسپانسر عمل نکرد، خسارتی را پرداخت کند. من در این زمینه با منتقمی و حتی خادم صحبت کردم و قرار شد با گلرخسار هم هماهنگی‌ها انجام شود. صورتجلسه آماده شد و به وزارت ورزش رفت تا امضا شود اما ناگهان دیدیم که سیاسی روی 6- 5 بند صورتجلسه خط قرمز کشیده است؛ آن هم صورتجلسه‌ای که 5-4 روز روی آن کار شده بود و همه بر سر آن توافق کرده بودند. طی چند روز گذشته خادم گفت به باشگاه 24 ساعت برای حل مشکلات با اسپانسر فرصت می‌دهیم که با یکدیگر تعامل کنند. مشکلات به قدری نیست که نتوان آنها را حل کرد اما نمی‌دانم چرا دوستان نمی‌خواهند به شکل دیگری به موضوع نگاه کنند.

معاون اقتصادی پرسپولیس با اشاره به اینکه تغییر در مدیریت این باشگاه در یکی، دو روز آینده محتمل است، گفت: من از مجاری مختلف شنیده‌ام که ظرف چند روز آینده تغییرات در باشگاه رخ می‌دهد. با توجه به اتفاقاتی که در مذاکره با مسؤولان رئال مادرید رخ داد کوچک‌ترین توقع ما این بود که حداقل از مردم عذرخواهی شود. به هر حال دوستان نمی‌دانستند که در این مذاکرات فردی وجود داشته که پیش از این در جهت براندازی نظام تلاش می‌کرده است اما اینکه بعد از بازگشت به ایران از او تعریف و تمجید هم بکنند، کار درستی نیست. این مملکت چندین هزار شهید داده است. باید حداقل از خانواده شهدا و رزمندگان و حزب‌اللهی‌ها عذرخواهی می‌شد که متاسفانه این کار انجام نشد. ما از خادم هم توقع داشتیم که در این زمینه موضع‌گیری کند. به هر حال خود ما هم با پشتوانه این مردم به باشگاه آمده‌ایم.

دوئل سیاسی و اسپانسر پرسپولیس علنی شد
شنبه صبح مسؤولان پرسپولیس اتاق اسپانسر در این باشگاه را تخلیه کردند و کارمندان شرکت بهنام پیشرو را راه ندادند. ایسکانیوز در گزارشی می‌نویسد که کارمندان بخش حسابداری در این اتاق مستقر شده‌اند. با این اتفاق، اسپانسر فعلی سرخپوشان هیچ دفتری در باشگاه ندارد و عملا از ساختمان باشگاه اخراج شده‌اند. مسؤولان شرکت بهنام پیشرو در حال رایزنی با مدیران پرسپولیس هستند تا این مشکل را حل کنند، هر چند تا این لحظه مذاکرات آنها بی‌فایده بوده است. قرار است دوشنبه جلسه سه‌جانبه‌ای بین اسپانسر پرسپولیس، سیاسی و خادم برگزار شود و با این شرایط شاید در این جلسه یکی از دوطرف مجبور به کناره‌گیری شود.

مشکلات قانونی، برگشت خوردن چک
تا صبح شنبه 2 چک اسپانسر پرسپولیس تسویه نشده و آنها حدود 8 میلیارد بدهی دارند. اسپانسر اعتقاد دارد پرسپولیس به تعهداتش عمل نکرده و با این شرایط آنها هم نمی‌توانند پول بیشتری در اختیار باشگاه بگذارند.

یک منبع نزدیک به اسپانسر باشگاه در گفت‌وگو با ایسکانیوز، جلسه سه‌جانبه برای مشخص شدن تکلیف باشگاه را تایید کرد اما از اینکه گفته می‌شود جلسه دوشنبه برگزار می‌شود مطمئن نیست: «قرار است جلسه‌ای داشته باشیم تا وضعیت‌مان مشخص شود البته زمانش هنوز قطعی نیست. نارضایتی و مشکلاتی که داریم را پنهان نمی‌کنیم. در قرارداد فعلی، باشگاه موظف به رعایت تعهداتی برای حفظ منافع اسپانسر است. باید شرایطی را فراهم می‌کردند تا با راه‌هایی که توافق شده بود از باشگاه درآمدزایی کنیم ولی آنها علاقه‌ای به این کار ندارند. در حال حاضر هر کسی به شیوه خودش از باشگاه درآمدزایی می‌کند و ما هیچ سودی نداریم.» به نظر می‌رسد روابط بین اسپانسر و سیاسی اصلا خوب نیست: «آقای سیاسی مشکلات زیادی برای اسپانسر به وجود آورد. در حرف همه چیز را می‌پذیرند اما در عمل هیچ کاری نمی‌کنند».
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها