کد خبر: ۲۶۲۸۴۵
زمان انتشار: ۱۱:۲۶     ۲۹ مهر ۱۳۹۳
دروازه بان 23 ساله تراکتورسازی گفت: «تصادف وحشتناکی بود و خدا رحم کرد که زنده ماندم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش سه، حامد لک از تصادف وحشتناکی که یکی دو روز پیش برایش پیش آمد جان سالم به در برد و از این جهت خدا را شکر می کند.

 

وی در این باره گفت: «خدا خیلی دوستم داشت که آسیب آنچنانی به من نرسید. سرعت اتومبیلی که در آن نشسته بودم بالا بود و به همین خاطر راننده نتوانست اتومبیل را کنترل کند و منحرف شدیم. تصادف وحشتناکی بود و خدا رحم کرد که زنده ماندم و آسیب آنچنانی به من نرسید. البته یک مقدار کوفتگی داشتم که برطرف شد.»

 

لک در مورد شرایط تراکتورسازی گفت: «مگر از این بهتر هم شرایط داریم؟ ما صدر جدول هستیم و در جام حذفی هم به دور یک هشتم نهایی صعود کرده ایم. همه چیز بر وفق مراد است اما باید مراقب باشیم که حواشی به تیم ما ضربه نزند و این شرایط را از ما نگیرد. همه باید حواس مان جمع باشد تا به همین روند ادامه بدهیم»

 

با اینکه حامد لک این فصل عملکرد خوبی داشته اما شایعه شده که قرار است مهدی رحمتی در نقل و انتقالات نیم فصل به تراکتورسازی برود. دروازه بان تراکتورسازی در این مورد عنوان کرد: «ایرادی ندارد. رسول خطیبی سرمربی تیم است و نفر اول کادر فنی. او باید در مورد بازیکنان جدید تصمیم بگیرد نه من. به نظر خطیبی، نه تنها در این مورد بلکه همه موارد احترام می گذارم. چون او مربی جوان و خوبی است و امیدوارم که همیشه موفق باشد. ضمنا قدم مهدی رحمتی هم روی چشم من. از آمدنش استقبال می کنم، چون عاشق رقابت هستم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها