کد خبر: ۲۶۲۸۵۱
زمان انتشار: ۱۱:۳۲     ۲۹ مهر ۱۳۹۳
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: «با توجه به شرایط جدول کسب سه امتیاز بازی با فولاد خوزستان حیاتی است.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، یحیی گل‌محمدی درباره دیدار روز چهارشنبه تیم فوتبال ذوب‌آهن مقابل فولاد خوزستان در هفته دوازدهم لیگ برتر اظهار داشت: «این دیدار برای ما حساس و مهم است. با توجه به شرایط جدول کسب سه امتیاز بازی با فولاد برای ما حیاتی است و جهت کسب آن هر کاری خواهیم کرد.»

 

وی تیم فولاد را یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر نامید و افزود: «در این هفته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و به لحاظ روحی و روانی و همچنین بدنی آماده انجام بازی مقابل فولاد هستیم. امیدوارم بتوانیم پیروز میدان شویم و سه امتیاز بازی را کسب کنیم.»

 

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به نتایج این تیم در چند هفته اخیر تصریح کرد: «در چند هفته اخیر نتایج خوبی کسب کرده‌ایم و امیدواریم که بتوانیم این روند تیمی را ادامه داد تا به مشکل نخوریم. خدا را شکر بازیکنان با یکدیگر هماهنگ‌تر شده‌اند و مشکلی برای پیروزی مقابل فولاد نداریم.»

 

وی در مورد شایعه مذاکره باشگاه پرسپولیس با قاسم حدادی‌فر و محسن مسلمان افزود: «در این زمینه نامه‌ای از سوی باشگاه پرسپولیس به دست‌مان نرسیده است. خودمان با کمبود بازیکن روبه‌رو هستیم و به راحتی نمی‌توانیم به این دو بازیکن اجازه جدایی بدهیم. به حدادی‌فر، مسلمان و دیگر بازیکنان خود احتیاج دارم و به هیچ بازیکنی رضایتنامه نخواهیم داد.»

 

گل‌محمدی در خصوص اینکه فدراسیون فوتبال برای سرمربیگری وی در تیم فوتبال امید با باشگاه ذوب‌آهن مذاکره کرده است، گفت: «من این موضوع را از زبان شما می‌شنوم و اطلاعی از آن ندارم. با باشگاه ذوب‌آهن قرارداد دارم و اگر این موضوع صحت داشته باشد، فدراسیون فوتبال باید با باشگاه صحبت کند. هیچ صحبتی با من در خصوص تیم فوتبال امید نشده است.»

 

وی درباره بحث استفاده از جادو و رمال در فوتبال ایران خاطرنشان کرد: «متأسفانه این مسئله در فوتبال ما وجود دارد. برخی‌ها دست به این کارها می‌زنند که به هیچ عنوان درست نیست. من شاهد جادوگری در فوتبال نبوده‌ام ولی شنیده‌ام که از آن استفاده می‌کنند. افرادی که به لحاظ ایمان مشکل داشته و احساس کمبود می‌کنند، دست به این کارها می‌زنند. آنها با این کار ناتوانی خود در ورزش را به مردم نشان می‌دهند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها