کد خبر: ۲۶۳۰۲۴
زمان انتشار: ۱۴:۰۷     ۲۹ مهر ۱۳۹۳
در دومين روز از هفته سوم بازي هاي دسته اول آزادگان عصر سه شنبه 29 مهر تيم هاي نظامي به ميدان مي‌روند.

 

به گزارش پایگاه 598، در تهران نیروی زمینی میزبان نفت و گاز گچساران است. ایرانجوان در شیراز به مصاف فجر سپاسی می رود و در همدان تیم پاس که پیش از این وابسته به نیروی انتظامی بود با شهرداری بندرعباس دیدار می کند.

نیروی زمینی تهران - نفت و گاز گچساران
گچسارانی ها رویای شیرین صعود دارند

تیم نیروی زمینی در دو دیدار قبلی خود برابر فولاد نوین اهواز و مس کرمان نه گلی به ثمر رسانده و نه گلی دریافت کرده است. این تیم هم اکنون با هدایت علی روزبهانی دو امتیاز کسب کرده و در رده نهم جدول قرار دارد. جایگاه علی روزبهانی که سرهنگ نیروی زمینی محسوب می شود در این تیم نظامیمثل جایگاهی است که پروین در پرسپولیس و پورحیدری در استقلال دارند. جناب سرهنگ فعلاً در انتظار ورود سربازهای لیگ برتر است تا با کمک آنها بتواند تیمش را متحول کند. نفت و گاز گچساران ؛ حریف امروز سربازهای نیروی زمینی تقریباً وضعیت بهتری دارند. هم از نظر بودجه و هم از نظر مهره. این تیم از دو بازی گذشته اش 4 امتیاز کسب کرده که سه امتیاز آن برابر مس کرمان بوده است. عباس چمنیان تقریباً اکثر بازیکنان تاثیر گذار تیم های دسته اولی در فصل قبل را جدب کرده است و هدفی جز صعود ندارد ، کاری سخت و دشوار که فعلاً رویای شیرین نفت و گازی هاست.

فجر سپاسی شیراز- ایرانجوان بوشهر
فجر میزبان 60 سالگی ایرانجوان

ایران جوان امروز در حالی مهمان فجر سپاسی است که خودش را برای جشن تولد 60 سالگی در چهارم آبان می کند و طرفداران این تیم از تیم محبوبشان در مصاف با فجرسپاسی کادویی به غیر از برد نمی خواهند. ایرانجوان کارش را با شکست برابر گیتی پسند شروع کرد ولی در هفته دوم با پیروزی برابر استقلال اهواز سه امتیاز حیاتی به حسابش واریز کرد تا به جای قعر جدول در میانه جدول جای بگیرد. فجر سپاسی در دو بازی نخست خود مهمان بوده و امروز برای اولین بار میزبان است. این تیم برابر آلومینیوم به تساوی بدون گل رضایت داده و هفته دوم هم با یک گل مغلوب نساجی شده است و اگر امروز هم نتواند سه امتیاز بازی را به حساب خود واریز کند سرنوشت تلخی همچون سرنوشت فصل قبل در انتظارش خواهد بود.

شناسنامه :ایران جوان در روز چهارم آبان ماه 1333 با انجام یک مسابقه دوستانه با تیم فوتبال خلیج (شاهین فعلی) به داوری مرحوم شاپور تبریزی ؛ تأسیس شد. ناصر صحت، صفر چاهی بخش، محمد چاهی بخش، عبدالمحمد زنگویی، مرحوم حبیب مرادی زاده، سردار اردشیری، غلامحسین دلاور، ماندنی وزیری، محمود وزیری، مهدی دمیانی و حیدر اردشیری از جمله بازیکنانی بودندکه در آن روز با پیراهن تیم جوان (ایران جوان) به مصاف خلیج (شاهین) رفتند. مرحوم علی اکبر کبگانیان که تا آن زمان در تیم خلیج (شاهین کنونی) عضویت داشت از تیم شاهین استعفا داد و به عضویت تیم فوتبال جوان درآمد و به جای مرحوم مختار قلعه گیر ، سرپرستی و کاپیتانی این تیم را بر عهده گرفت و با اضافه کردن پیشوند "ایران" به ابتدای «جوان» این تیم را به"ایرانجوان" تغییر نام داد. البته آغاز فعالیت این تیم به سال 1327 توسط بچه های محله ی جبری بوشهر و با نام اولیه «جوان» بر می گردد.

پاس همدان - شهرداری بندرعباس
پاس مهابادی در اندیشه صدرنشین

دیدار دو تیم پاس و شهرداری بندرعباس؛ تنها دیدار از گروه ب است که امروز برگزار می شود. تیم پاس در دو بازی قبلی اش موفق شده با نتیجه مشابه یک بر صفر از سد تیم های سختکوش گل گهر و داماش عبور کند و صاحب شش امتیاز شود. تیم سابقاً تهرانی پاس امروز میزبان است و بازی تقریباً آسانی پیش رو دارد. داود مهابادی سر مربی پاس که حالا به یکی از مربیان با تجربه و کار بلد دسته اول بدل شده به خوبی می داند برای صعود به لیگ برتر از همین ابتدای لیگ باید امتیازها را درو کند و امروز با همین تفکر تیمش را به مصاف شهرداری بندرعباس می فرستد تا پاس سومین برد متوالی اش را در سومین بازی کسب کند. همدانی ها برای اینکه صدر جدول را در دست بگیرند باید شهرداری را گلباران کنند. تیمی که در دو باری قبلی خود یک گل زده و سه گل خورده دارد و با یک امتیاز و در قعر جدول گروه ب قرار دارد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها