کد خبر: ۲۶۳۱۰۱
زمان انتشار: ۱۹:۳۵     ۲۹ مهر ۱۳۹۳
ابراهيم شکوري مدافع سايپا گفت: خوشحالم که مسابقه را برديم، هر چند که بابت شکست پرسپوليس و ناراحتي هواداران اين تيم ناراحتم.
به گزارش پایگاه 598، ابراهیم شکوری مدافع سایپا در پایان مسابقه تیمش مقابل پرسپولیس به "ورزش سه" گفت: خیلی خوشحالم که این مسابقه را با پیروزی پشت سر گذاشتیم هر چند که بابت شکست پرسپولیس و ناراحتی هواداران این تیم ناراحتم.

مدافع سایپا در مورد پخش نشدن مسابقه بیان کرد: به هر حال این تصمیمی است که از سوی فدراسیون و صداوسیما گرفته شده و امیدوارم هر چه سریع تر این مشکلات رفع و رجوع شود تا تماشاگران از دیدن این مسابقات محروم نشوند.

شکوری در مورد مسابقه و شعاری که هواداران پرسپولیس در مورد او به کار بردند و از او خواستند تا برای گل زدن تیم محبوبشان آرام تر کار کند، بیان کرد: واقعا با شنیدن این شعار تعجب کردم و خیلی هم ناراحت شدم چون نمی‌ توانستم برای هواداران پرس کاری بکنم. به هر حال من بازیکن سایپا هستم و نمی‌ توانستم برعلیه تیمم اقدامی انجام بدهم.

شکوری ادامه داد: متاسفانه در 20 دقیقه آخر مسابقه و با شنیدن این شعارها کلا تمرکزم را از دست داده بودم و دائم نگران این قضیه بودم که تیممان گل نخورد چرا که ممکن است هر اتفاقی که بیافتد من محکوم شوم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها