کد خبر: ۲۶۳۴۹۸
زمان انتشار: ۲۲:۵۱     ۳۰ مهر ۱۳۹۳
مدیرعامل شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس وزارت جهادکشاورزی گفت: در شهریور ماه سال جاری 982 هزار تن انواع کالا حمل شد که این رقم در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل 28 درصد رشد نشان می دهد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پول نیوز ؛  محمدحسین حاجی مرادخانی با بیان آنکه آمارهای حمل و نقل کالا نشان می دهد که در نیمه نخست امسال شاهد روند روبه رشد کالا از مبادی ورودی کشور به ویژه بنادر جنوبی بوده ایم، اظهار داشت: در شهریور ماه حمل و نقل کالاهایی همچون گندم و آرد و کالاهای متفرقه انجام شد که از مجموع برنامه های ابلاغی شرکت بازرگانی دولتی ایران برای حمل گندم، 220 هزار تن گندم حمل که در مقایسه با شهریور ماه سال قبل 117 هزار تن رشد نشان می دهد.

وی با اشاره به تناژ حمل سایر کالاهای قراردادی و متفرقه همچون کود شیمیایی، سویا و خاک در شهریور ماه سال جاری که حدود 364 هزار تن بوده است، از افزایش 313 هزار تنی حمل این محمولات نسبت به زمان مشابه سال قبل خبر داد و گفت: در مجموع این شرکت با افزایش تقریبی 770 هزار تنی حمل انواع کالاها روبرو بوده است.

حاجی مرادخانی با مقایسه عملیات حمل در شش ماهه نخست سال جاری با مدت مشابه در سال 92، افزود: براساس آمارها در نیمه نخست سال قبل چهار میلیون و 510 هزار تن کالا حمل شده بود که این میزان در سال جاری به شش میلیون و 854 هزار تن رسیده که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل 2 میلیون و 344 هزار تن افزایش نشان می دهد.

وی ادامه داد: میزان حمل گندم ابلاغی شش ماهه سال جاری بیش از 2 میلیون و 180 هزار تن است که در مقایسه با میزان حمل سال گذشته با افزایش 83 درصدی حمل روبرو شدیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها