کد خبر: ۲۶۳۸۳۳
زمان انتشار: ۱۴:۱۴     ۰۲ آبان ۱۳۹۳
بازیکن پایه های استقلال گفت: «فوتبال پایه‌های تهران از لحاظ امکانات نسبت به لیگ برتر کشور خیلی ضعیف‌تر است.»

متولد تبریز است و اولین سالی است که در فوتبال پایه‌های تهران توپ می‌زند. بازیکنی که بارها به رده‌های مختلف تیم‌ملی دعوت شد و امیدوار است مجددا به تیم‌ملی امیدهای ایران دعوت شود.

محمدرضا حسنی‌فرد پسر آرام و کم‌حرفی است اما اعتماد به نفس بالایی دارد. با همین اعتماد به نفس بالاست که وقتی می‌گوید به تیم‌ملی دعوت می‌شود می‌توان آن را قبول کرد...

* کیفیت فوتبال پایه‌های تهران بهتر است یا لیگ کشوری؟

- کیفیت مسابقات تهران بهتر است اما فضای لیگ برتر کشور حرفه‌ای تر است. بازی‌ها رفت و برگشت است و در شهرهای مختلف برگزار می‌شود. البته شانس موفقیت در اینجا بیشتر است و باعث می‌شود راحت‌تر به لیگ برتر بزرگسالان راه پیدا کنیم.

* تو در تراکتور بودی. از آنجا هم می‌شد این اتفاق رخ دهد؟

- بله. مخصوصا امسال که آقای خطیبی سرمربی بزرگسالان شده. چون ایشان اعتقاد عجیبی به تیم‌های پایه و بومی‌های تبریز دارد. اما به هر حال اینجا هم می‌توان موفق شد.

* چند سال عضو تیم‌ملی بوده‌ای؟ عنوانی هم به دست آوردید؟

- پنج سال عضو تیم‌ملی بودم. دو قهرمانی آسیا با تیم‌ملی دانش‌آموزان دارم. قهرمان غرب آسیا در اردن شدیم. و یک بار هم با تیم‌ملی دانش‌آموزی در برزیل به آلمان باختیم و نایب قهرمان شدیم.

* فوتبال پایه‌ها چه ضعف‌هایی دارد؟

- فوتبال پایه‌های تهران از لحاظ امکانات نسبت به لیگ برتر کشور خیلی ضعیف‌تر است. هم از لحاظ پوشاک و هم امکانات تمرینی. همچنین تیم‌ها از لحاظ مالی ضعیف هستند و توانایی حمایت خوب و کامل تیم‌هایشان تا آخر فصل را ندارند.

* خودت هم استقلالی هستی؟

- بله صد در صد. آن هم دو آتشه. آرزویم بود که روزی در استقلال بازی کنم.

روزنامه نود * و حرف آخر...

- از پدر و مادرم و همچنین تمام مربیانی که برای من زحمت کشیده‌اند تشکر فراوان می‌کنم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها