کد خبر: ۲۶۴۱۴۴
زمان انتشار: ۰۸:۲۳     ۰۴ آبان ۱۳۹۳
مدافع پرسپولیس گفت: «من معتقدم بازیکنان پرسپولیس باید بدانند، پیراهن چه تیمی را بر تن کرده‌اند.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبر ورزشی، شکست پرسپولیس مقابل سایپا، بحران و حاشیه‌های این تیم را بیشتر کرده و این در حالی است که سرخپوشان تهرانی تا چند هفته دیگر باید مقابل استقلال قرار بگیرند.

 

رضا نورمحمدی مدافع پرسپولیس می‌گوید این تیم برای دربی باید هرچه زودتر خودش را جمع‌وجور کند. او در مورد شرایط بحرانی پرسپولیس و مسائل مختلف دیگر به سؤالات پاسخ می‌دهد.

 

* حمید درخشان بعد از باخت به سایپا تأکید کرد برخی از بازیکنان پرسپولیس شخصیت حضور در این تیم را ندارند. نظر تو چیست؟

- وقتی تیم نتیجه نگیرد، خیلی مسائل پیش می‌آید. پرسپولیس آنقدر بزرگ است که نباید در ورزشگاه آزادی به تیمی مثل سایپا ببازد. هواداران انتظار دارند ما در ورزشگاه آزادی به هیچ عنوان امتیاز از دست ندهیم. نمی‌دانم منظور درخشان کدام‌یک از بازیکنان پرسپولیس بوده‌اند ولی شاید برخی از بازیکنان خواسته‌های او را در زمین انجام نمی‌دهند. پرسپولیس تیم بزرگی است و بازیکنان بزرگی در تاریخ این باشگاه حضور داشته‌اند. من معتقدم بازیکنان پرسپولیس باید بدانند، پیراهن چه تیمی را بر تن کرده‌اند.

 

* بالاخره هواداران پرسپولیس تا چه زمانی باید منتظر بمانند تا وضعیت تیم تغییر کند؟

- راستش را بخواهید، حرف‌های ما برای هواداران تکراری شده است و دیگر نمی‌توانیم چیزی بگوییم. اگر صحبتی کنیم، همه چیز را توجیه کرده‌ایم. به نظر من پرسپولیس باید در هر پستی که کادرفنی صلاح می‌داند، تقویت شود. ما کمبود بازیکن داریم و واقعیت این است که بد بازی می‌کنیم.

 

* مقابل سایپا هم بد بازی کردید؟

- بد بازی نکردیم ولی در حد پرسپولیس نبودیم. آنها فقط یک توپ روی دروازه ما آوردند که آن هم با شوت میداودی تبدیل به گل شد. پرسپولیس نیاز به تقویت دارد و تیم ما باید در هر پست چند بازیکن آماده داشته باشد تا همه بازیکنان احساس خطر کنند. ما مهاجمی می‌خواهیم که به جان تیم حریف ترس بیندازد و حتی اگر کادرفنی صلاح می‌داند، می‌تواند خط دفاعی را هم تقویت کند.

 

* هواداران پرسپولیس از حالا برای دربی نگران هستند. فکر می‌کنی تا آن زمان شرایط تیم شما تغییر کند؟

- دربی بازی مهمی است و ما باید تا آن زمان خودمان را جمع و جور کنیم. این بازی برای هواداران بسیار مهم است و ما باید به ‌خوبی این موضوع را درک کنیم. امیدوارم شرایط روحی و فنی پرسپولیس تا آن زمان بهتر شود و یک تیم کامل را داشته باشیم. البته در این فصل واقعاً بدشانس بودیم و از همان ابتدای بازی‌ها مدام مصدوم دادیم.

 

* در مورد انتقادهای صورت گرفته از درخشان چه صحبت‌هایی داری؟

- وقتی تیم نتیجه نگیرد، همه انتقاد می‌کنند. ما باید نتیجه بگیریم تا انتقادها کم شود.

 

* در مورد بازی با راه‌آهن چه صحبتی داری؟

- در جام‌حذفی فرصتی برای جبران اشتباه وجود ندارد. ما بازی سختی داریم چون راه‌آهن با شکست دادن سپاهان روحیه گرفته است. با این حال هیچ چاره‌ای جز برد نداریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها