کد خبر: ۲۶۴۲۲۴
زمان انتشار: ۲۰:۴۷     ۰۳ آبان ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598، روزی که مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی قرعه‌کشی شد پرسپولیس در مصاف با راه‌آهن میزبان شناخته شد و طبیعتا بازی دو تیم باید در ورزشگاه آزادی به میزبانی پرسپولیس برگزار می‌شد اما از آنجایی که یک روز بعد از این مسابقه تیم‌های استقلال و پارسه تهران در همین رقابت‌ها باید به مصاف هم می‌رفتند و استقلال هم میزبان این بازی بود با توافق مسوولان سرخابی و با قرعه‌کشی مجدد بازی پرسپولیس – راه‌آهن به ورزشگاه تختی تهران انتقال یافت. اما این قرعه‌کشی دوم از آنجایی انجام شد که مسوولان ورزشگاه آزادی به خاطر مراقبت و حفظ چمن این ورزشگاه اجازه انجام بازی در دو روز متوالی را نمی‌دهند.

به همین خاطر پرسپولیس نمی‌توانست یک روز قبل از استقلال در این ورزشگاه به میدان برود. از طرفی دیدار نفت تهران و شهرداری اردبیل در همین مرحله از جام حذفی باید روز دوشنبه در ورزشگاه تختی برگزار شود یعنی 24 ساعت بعد از بازی پرسپولیس مقابل راه‌آهن.

در این شرایط باید از مسوولان کمیته مسابقات جام حذفی این سوال را مطرح کرد که چطور فقط ورزشگاه آزادی را استادیوم ملی می‌دانید و برای حفظ چمن و امکاناتش تلاش می‌کنید؟ آیا انجام دو بازی طی دو روز در ورزشگاه تختی برای زمین این ورزشگاه اشکال ندارد و بلامانع است؟

به هر حال از فردای قرعه‌کشی، منتقمی سرپرست باشگاه پرسپولیس جلسات و نامه‌نگاری‌های مختلفی با مهدی تاج و مسوولان ورزشگاه آزادی داشته و بشدت پیگیر است تا بازی با راه‌آهن در ورزشگاه آزادی برگزار شود که بعید نیست نظر کمیته مسابقات هم تغییر کند.

جالب اینکه راه‌آهنی‌ها هم که ابتدا قصد داشتند در هتلی در شرق تهران اردوی خود را برپا کنند دیروز هتل اردوی خود را تغییر دادند و هتل المپیک که همجوار ورزشگاه آزادی است را رزرو کردند تا احتمال تغییر ورزشگاه بازی پرسپولیس راه‌آهن که عصر دوشنبه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برگزار می‌شود افزایش یابد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها