کد خبر: ۲۶۴۳۸۴
زمان انتشار: ۱۱:۳۲     ۰۴ آبان ۱۳۹۳
سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: «متاسفانه حسین ماهینی را غیرقانونی از ما گرفتند و حالا به ما می گویند پولتان را از او پس بگیرید.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از کاپ،مهدی خواجه وند در رابطه با اینکه با اعلام سازمان لیگ باشگاه پرسپولیس باید پولش را از ماهینی و پولادی پس بگیرد، اظهار داشت: «قطعا پس گرفتن پول از این 2 بازیکن راهکار قانونی خودش را دارد اما بحث ما در این خصوص چیز دیگری بود. اینکه سازمان لیگ و فدراسیون در ابتدا پولادی و سپس ماهینی را از ما گرفتند، کاملا غیرقانونی بود و همه معتقدند در این باره به ویژه در پرونده ماهینی به پرسپولیس ظلم شد. هنوز هم من می گویم که ماهینی می توانست برای پرسپولیس بازی کند و راهکارهای خودش را داشت.»

 

وی ادامه داد: «جالب است که این بازیکنان را از ما گرفته اند و حالا به ما می گویند پولی که دادید را پس بگیرید. قطعا باشگاه نیز پیگیر حق و حقوق خود در این ماجرا است اما نکته مهم این است که باشگاه هیچ جرمی را مرتکب نشده که بازیکن تاثیرگذار خود را از دست بدهد. از دست دادن این بازیکن با هیچ ضرر مالی برای ما جبران چذیر نیست. عدالت باید برای همه باشگاه ها وجود داشته باشد اما متاسفانه اینطور نبود.»

 

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در خصوص درخواست درخشان از سازمان لیگ برای مجوز به پرسپولیس جهت جذب بازیکنانی بیش از سقف تعیین شده تصریح کرد: «ما هنوز چنین درخواستی را از سازمان لیگ رسما نداشته ایم. باید در هیات مدیره در این خصوص تصمیم گیری شود و هنوز تا نقل و انتقالات فرصت باقی مانده است.»

 

خواجه وند با اشاره به تلاش های هیات مدیره برای معرفی اسپانسر جدید خاطرنشان کرد: «تلاش ما برای معرفی هر چه سریعتر اسپانسر جدید است اما این را بگویم که پیش بینی مسائل مالی شده و هیچ نگرانی بابت نقل و انتقالات نیم فصل از بابت مسائل مالی نداریم. اسپانسر قبلی باشگاه نیز از مردادماه به ما پرداختی نداشت اما مشکلی پیش نیامد زیرا اعضای هیات مدیره توانستند این فضا را مدیریت کنند. فعلا یکسری افراد به شکل کمک های مردمی به ما کمک مالی می دهند و مشکلی از این بابت نداریم.»

 

وی در پایان درخصوص زمان انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه گفت: «قطعا یکی از دستورات جلسات هیات مدیره در هفته های آینده همین مساله است اما هنوز نمی توانم زمان خاصی را برای این موضوع اعلام کنم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها