کد خبر: ۲۶۴۴۰۶
زمان انتشار: ۱۱:۴۷     ۰۴ آبان ۱۳۹۳
مهاجم گلزن تیم فوتبال سایپا گفت: «دقایق پایانی بازی بود که 4 را نشان دادم و البته تماشاگران پرسپولیس از خجالتم در آمدند.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، خیلی وقت است که کم حرف می‌زند. انگار تغییرات زیادی کرده. او دیگر میلاد قبل نیست. آرام و بی‌حاشیه شده. حتی وقتی هت‌تریک می‌کند یا به پرسپولیس گل می‌زند ترجیح می‌دهد صحبت نکند. انگار دوست ندارد زیاد دیده شود. به دنبال آرامش است و در این آرامش اهداف زیادی را دنبال می‌کند. یکی از آنها هم رسیدن به تیم ملی است.

 

میلاد میداودی که به محض ورودش در زمین، یک گل زیبا به پرسپولیس می‌زند، می‌گوید که علی کریمی انگیزه‌اش را بالا برده. می‌گوید که خیلی دوست دارد دیده شود و به تیم کی روش راه پیدا کند.

 

* چطور است که هر وقت روبروی پرسپولیس بازی‌ می‌کنی گل می‌زنی؟

- والا چه بگویم. شاید حساسیت روی من زیاد شده.

 

* البته گل تو به پرسپولیس باعث افزایش رکوردت شد و مثل مجیدی چهار گل به این تیم زدی.

- البته دیدید که من در این بازی هم کامل بازی نکردم و صحبت‌هایی شد که در نیمه دوم به تیم کمک کنم. یکی دو دقیقه بعد از حضور در زمین گل زدم و خیلی هم از این بابت خوشحالم، شاید حساسیت باخت پرسپولیس به سایپا به این خاطر بیشتر شد که من گل‌زنی کردم چون فکر نمی‌کنم در این چند سال نتایج پرسپولیس و سایپا اینقدر سر و صدا کرده باشد.

 

* کلا شما و اسماعیل شریفات خیلی راحت به پرسپولیس گل می‌زنید...

- من همیشه در مقابل پرسپولیس انگیزه زیادی برای گلزنی دارم اما در کل می‌توانم بگویم که راه گل زدن به پرسپولیس را خوب بلدم و بعد از دو گلی که با استقلال اهواز و یک گلی که با پیراهن استقلال تهران به پرسپولیس زدم، این چهارمین گلم به پرسپولیس بود. با همه اینها قبل از بازی به دلم افتاده بود که در این بازی گل می‌زنم و حتی به دوستانم گفته بودم حتی اگر ۵ دقیقه بازی کنم حتما به پرسپولیس گل می‌زنم. فکر کنم شریفات هم راه گل زدن به پرسپولیس را خوب بلد است اما در کل حساسیت روی ما زیاد است و به همین دلیل وقتی به پرسپولیس گل می‌زنیم خیلی روی ما زوم می‌شود.

 

* بعد از گل هم انگار عدد 4 را نشان دادی...

- بعد از گل نبود اما تقریبا دقایق پایانی بازی بود که 4 را نشان دادم و البته تماشاگران پرسپولیس از خجالتم در آمدند. البته اشکالی ندارد. آنها هم ناراحت بودند و در کل این مسائل پیش می‌آید.

 

* به هر حال با توجه به اینکه بازی پخش نشد، خیلی‌ها ندیدند کدام تیم بهتر بازی کرد. شما چه نظری در مورد بازی دارید؟

- بازی خیلی خوب بود. هم پرسپولیس حمله می‌کرد هم ما. البته بیشتر دقایق بازی دست ما بود. مخصوصا در نیمه دوم خیلی خوب بودیم. نیمه اول که متعادل بود اما بعد از آن، بازی را در دست‌مان گرفتیم و خیلی خوب کار کردیم. یکی از دلایلی هم که باعث شد ما خوب بازی کنیم تماشاگران کمی بودند که برای تشویق پرسپولیس آمدند. نمی‌دانم چرا استقبال کمی شده بود اما ما چون روند خوبی در پیش گرفته بودیم، خیلی تلاش می‌کردیم که پیروز شویم که خدا را شکر به هدف‌مان هم رسیدیم. البته ما در 2 بازی گذشته بدشانس بودیم و 2 بازی را واگذار کردیم اما مقابل پرسپولیس بازی را در دست گرفته بودیم و توانستیم به 3 امتیاز برسیم.

 

* گلی هم که زدی کریس رونالدویی بود.

- بله، گلی که زدم همان سبک خودم بود. سبک کریس رونالدویی. البته معمولا کاشته‌ها را اینطور می‌زدم اما این بار کاشته نبود و بازی در جریان بود که توانستم چنین گلی بزنم.

 

* برای این ضربات تمرین خاصی می کنی؟

- من همیشه در تمرینات کار می‌کنم و قبل از بازی با پرسپولیس هم مربی‌مان گفته بود که آنها در زمین خود تجمع می‌کنند و خوشحالم که موقعیت نصیبم شد و شوتم به دروازه رفت. معمولاً در تمرینات با کاوه رضایی از این ضربه‌ها می‌زنیم و تمرین می‌کنیم.

 

* با اینکه قرار نبود دروبین‌ها در ورزشگاه باشند اما فیلم گل شما هست و می‌توانید آن را ببینید.

- بله اتفاقا چند نفر از دوستانم که در ورزشگاه بودند با وایبر و واتس آپ برایم فرستادند و دیدم.

 

* پخش نشدن بازی چقدر روی شما تاثیر داشت؟ ناراحت نیستی که بازی و گلی که زدی پخش نشد؟

- من که خودم دنبال این نیستم که بازی پخش مستقیم شود. به هر حال این شرایطی است که پیش آمده و فکر می‌کنم به ضرر هواداران پرسپولیس و استقلال است. چون این 2 تیم در تمام ایران طرفدار دارند و نمی‌توانند هر هفته از این شهر به آن شهر بروند تا بازی تیم محبوب‌شان را ببینند و این مساله خیلی اذیت‌شان می‌کند. امیدوارم مشکل زودتر حل شود تا هواداران بیشتر از این اذیت نشوند. مخصوصا هواداران شهرستانی قرمز و آبی و هواداران تیم‌های شهرستانی. چون شنیدم بازی‌های شهرستان هم پخش نشد.

 

* در بازی مقابل پرسپولیس، انگار خیلی انگیزه داشتی و خیلی خوب بازی کردی.

- همانطور که قبلا هم گفتم من همیشه مقابل پرسپولیس انگیزه زیادی دارم اما در این بازی به خاطر اینکه علی کریمی در ورزشگاه بود انگیزه‌ام بیشتر شده بود چون خیلی دوست دارم به تیم ملی برگردم و نهایت تلاشم را می‌کنم که بار دیگر پیراهن تیم ملی را بپوشم. به خاطر همین هم وقتی به زمین آمدم حس خوبی داشتم و تا آمدم توی زمین، اولین توپی که به من رسید را گل کردم. بعد از آن هم به نظر خودم، خوب بازی کردم چون کادرفنی هم راضی بود.

 

* در دوره سرمربیگری کی‌روش چند بار به تیم ملی دعوت شدی؟

- بعد از مصدومیتم به اردو دعوت شده بودم و سه چهار بازی هم انجام دادم که یکی از آنها مقابل بحرین بود. سپس در اندونزی 4 بر یک برنده شدیم که من دو پاس گل دادم و یک گل هم زدم. در مجموع قبل از جام جهانی شرایط به شکلی پیش رفت که در تیم ملی نباشم ولی برای جام ملت‌ها خیلی امیدوار هستم که دوباره به اردو دعوت شوم.

 

* به استقلال هم فکر می‌کنی؟

- صحبت کردن در مورد استقلال، آن هم در این موقعیت صحیح نیست. چون من بازیکن سایپا هستم و در سایپا به دنبال یکسری اهداف هستیم. البته من قبل از هر چیز دوست دارم در کنار موفقیت در سایپا، نظر کی روش را جلب کنم و ان‌شاءا... بتوانم در لیست جام ملت‌ها قرار بگیرم. در مورد استقلال هم باید بگویم که من از بچگی استقلالی بودم و الان هم استقلالی هستم اما این فصل تمام تمرکزم روی سایپا است که امیدوارم با این کادرفنی خوبی که داریم بتوانیم سهمیه آسیا را بگیرم. در جام حذفی هم ان‌شاءا... بتوانیم یکشنبه تراکتورسازی را شکست بدهیم و در این رقابت‌ها هم موفق باشیم.

 

* زمانی که شما به سایپا آمده بودی همه تعجب کردند که قرار است در کنار مجید جلالی کار کنی. خیلی‌ها فکر می‌کردند میداودی و جلالی با هم مشکل دارند اما انگار اینطور نبود چون حتی وقتی به سایپا آمدی و نیمکت‌نشین شدی حتی یک بار هم اعتراض نکردی و خیلی آرام کارت را ادامه دادی...

- زمانی که من استقلال اهواز بودم و آقای جلالی سرمربی فولاد خوزستان، یکسری حاشیه به وجود آمد که به آن خیلی دامن زدند و آنقدر بزرگش کردند که همه فکر می‌کردند ما خیلی با هم مشکل داریم. در صورتی که اینطور نبود و حتی پارسال که آقای جلالی تراکتورسازی بود، با من صحبت کرده بود که به آنجا بروم اما یکسری مسائل باعث شد شرایط برای رفتن به تراکتور مهیا نشود و در نهایت امسال که بازیکن آزاد بودم قسمت شد به سایپا بیایم و در خدمت این تیم و آقای جلالی باشم. از اینکه سایپا را انتخاب کردم خیلی خوشحالم. چون این تیم بدون حاشیه است و تیمی است که ثبات خاصی داشته. من در بازی‌های ابتدایی لیگ خیلی کم به زمین می‌رفتم و حتی در چند بازی فقط یک یا 2 دقیقه بازی می‌کردم اما تمرکزم را گذاشتم روی تمریناتم و بهتر کار کردم تا بتوانم به شرایط ایده‌آل برسم که خدا را شکر اینطور هم شد و بالاخره موفق شدم.

 

* تفاوت سایپا با تیم‌های دیگری که در آن بازی می‌کردی چه است؟

- سایپا تیمی است که در کل ثبات دارد و در این چند سال جزو تیم‌های بالای جدول بوده و فکر می‌کنم از لحاظ امکانات هم نسبت به سایر تیم‌ها چیزی کم نداشته باشد حتی بهتر از آنها هم امکانات داشته باشد. نکته مهمتر این که سایپا نسبت به تیم‌های دیگر کم‌حاشیه‌تر است و این خودش یک نکته مهم به حساب می‌آید.

 

* از میلاد میداودی که به بازیکنی پرحاشیه‌ معروف است، عجیب است که از حضور در تیم بی‌حاشیه صحبت کند و از این مساله خوشحال باشد...

- من؟ من که حاشیه ندارم. قبلا یکسری مسائل بود که باعث شد چنین برداشت‌هایی شود. آن زمان سنم پایین‌تر بود و تجربه کافی نداشتم اما امسال تجربه لازم را دارم و می‌دانم از کنار یکسری مسائل باید راحت گذشت و به نظر دیگران هم احترام گذاشت. مثلا قبلا به نیمکت‌نشینی خیلی واکنش نشان می‌دادم اما الان می‌دانم نباید این کار را انجام بدهم تا مربی بهتر تصمیم بگیرد و تیم موفق شود. الان هم از اینکه در سایپا هستم واقعا خوشحالم که دور از حاشیه‌ام و آرامش خاصی دارم. ان‌شاءا... بتوانم جزو بازیکنان تاثیرگذار تیم باشم و به موفقیت تیم کمک کنم.

 

* این هفته فرهاد مجیدی میهمان برنامه 90 بود. بازیکنی که الگوی شما است. صحبت‌های مجیدی در این برنامه را دیدی؟

- چون بازی داشتیم نتوانستم بیدار بمانم و برنامه را تماشا کنم اما شنیدم که کل‌کل استقلال و پرسپولیس بود.

 

* انگار یکسری‌ها از صحبت‌های مجیدی ناراحت شدند و به او به خاطر اینکه گفته بود علیرضا جهانبخش را نمی‌شناسد، ایراد گرفتند...

- خب بعضی وقت‌ها این مسائل پیش می‌آید اما من فکر می‌کنم آقا فرهاد همانطور که خودش گفت آن زمان حضور ذهن نداشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها