کد خبر: ۲۶۵۲۳۱
زمان انتشار: ۱۳:۳۷     ۰۶ آبان ۱۳۹۳
خوزه موجیکا رییس جمهور اروگوئه با فولکس قدیمی قورباغه ای خود در حال پیاده شدن برای رای دادن در انتخابات سراسری اروگوئه است. رییس جمهور سوسیالیست اروگوئه 90 درصد از حقوق ماهانه خود را صرف امور خیریه می کند و در خانه ای روستایی در حومه شهر مونته ویدئو پایتخت اروگوئه که برای همسرش است ، زندگی می کند. (عکس: AP)

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۸
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۰۳ - ۰۷ آبان ۱۳۹۳
۶
۳۳
احتمالا اينم مثل احمدي نژاد بعد از رياستش خونه كلنگيش تو نارمك چهار طبقه اي ميشه و به ريش مردم بدبختي كه بهش راي دادند ميخنده.......
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۰ - ۱۰ آبان ۱۳۹۳
خیلی جالبه وقتی نوبت به احمدی نژاد می رسه، انتظار دارن که همه چیز رو حداکثری رعایت کنه! اما وقتی به هاشمی و روحانی و خاتمی و امثالهم می رسه واسه حداقل بودنشون کلی پز می دن! چرا همین حضرات حاضر نیستن یه خیابون خونه فقیرانه!! شون رو از شمال شهر پایین تر بیارن!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۲ - ۱۰ آبان ۱۳۹۳
می خوای مثل بعضی از اقایون بیت المال رو مال خودشون کنه؟ یه خونه چهار طبقه اون هم قسطی با پول خودش ساخته خیلیه؟ آره؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۷ - ۱۰ آبان ۱۳۹۳
یعنی آدم کم بین دقیقا به تو میگن
مرتضی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۶ - ۱۰ آبان ۱۳۹۳
برادر عزیزی که به رئیس جمهور سابق کشورت تهمت زدی ، احمدی نژاد برای هر کس بد بود برای شما تازه به دوران رسیده ها و ندید بدیدهای شهرستانی خیلی هم خوب بود. همون توئیکه بجای استفاده از کلمات مناسب فرهنگ ایرانی و اصیل از کلمات زشت استفاده می کنی برو ریشت رو بزن که کسی به ریشت نخنده!!!! انقلابی تر و بهتر از احمدی نژاد توی این 24، 25 سال اخیر نیومده. انشاءا.. خدا بهش سلامتی بده تا دوره بعد بازهم بیاد و دست دزدها !!!! رو از بیت المال کاملاً قطع کنه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۰ - ۱۴ آبان ۱۳۹۳
رئيس جمهور اروگوئه به احتمال زياد . ساده زيستي را از جناب امپراتور ياد گرفته اند كه يك قلم ثروت ايشان از دانشگاه آزاد از هفت دولت . سر به هزاران هزار ميليارد تومان مي زند !!!

هههههههههههههه
محمد جوادعرب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۲ - ۱۷ آبان ۱۳۹۳
از خدا بتر س ازفرداي قيامت با ديد باز نگاه كن چهار طبقه قسطي احمدي نزاد نصف هزينه روزانه بعضي اقازادها نيست
عابد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۴:۰۴ - ۰۷ آبان ۱۳۹۳
۲۱
۴
اگه این مرد جایی حسن روحانی بود و از مردم ایران میخواست از یارانه انصراف بدن قطعا درصد زیادی انصراف میدادن
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۹ - ۰۸ آبان ۱۳۹۳
۳
۱۰
شاید هم پوپولیست است
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۸ - ۱۰ آبان ۱۳۹۳
بله از نظر شما هر کی تریپ ساده زیستی داشته باشه پوپولیسته هر کی هم تریپ سرمایه داری برداره فرشته نجاته!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۱ - ۱۴ آبان ۱۳۹۳
به خودت نگاه نكن و از حجاريان هم يادنگير !!!

ههههههههههههههههه
مرتضی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۴ - ۱۰ آبان ۱۳۹۳
۶
۵
برادر عزیزی که به رئیس جمهور سابق کشورت تهمت زدی ، احمدی نژاد برای هر کس بد بود برای شما تازه به دوران رسیده ها و ندید بدیدهای شهرستانی خیلی هم خوب بود. همون توئیکه بجای استفاده از کلمات مناسب فرهنگ ایرانی و اصیل از کلمات زشت استفاده می کنی برو ریشت رو بزن که کسی به ریشت نخنده!!!! انقلابی تر و بهتر از احمدی نژاد توی این 24، 25 سال اخیر نیومده. انشاءا.. خدا بهش سلامتی بده تا دوره بعد دست دزدها رو از بیت المال قطع کنه.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۳ - ۱۶ آبان ۱۳۹۳
اقا مرتضی از اقای احمدی نژاد حمایت میکنی جای خود . به شهرستانی ها توهین نکن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۴ - ۱۶ آبان ۱۳۹۳
صرف نظر از عقاید سیاسی ؛ تو اگر تربیت درستی داشتی به شهرستانی ها ( و اصولا به هیچ کس بخاطر موطنش ) توهین نمیکردی .
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۱۷ - ۱۳ آبان ۱۳۹۳
۴
۴
یک خونه احمق با وامی که از بانک گرفته چهار طبقه شده زیاده بدبخت برو ببین چه کلاه کشادی دارن سرت می گذارند از این بدگویی از احمدی نژاد وچه پولهلیی را در حال خوردن هستند گفتند دزدی در بین مردم می دوید وای دزد ای دزد میکرد وبا این کارش مردم را به انحراف می کشید حالا تیکاره اینها شده می خواهند دزدی منند هی احمدی نژاد را متهم می کنند هر چه پول نفت بود دارند می خورند هر چه که پول در دوره احمدی نژاد بلوکه کرده بودند وحالا پس دادند معلوم نشد کجا رفت هر چه که در می اورند عاقبت عینه گدای سامرا همیشه دستشان پیش مردم دراز است خلاصه کلاه کشادی سرتان رفته وبیهوده به کارهای جنبی مشغولتان میکنند تا نفهمید که چه شده دلم واقعا برایتان می سوزد شما کلاگلتان را از خلا دزدی بر داشته اند واز هر گونه صرفه جویی وخدمت به این مردم ناراضی وعصبانی هستید وایها بهانه است احمدی نژاد جلو دزدی یک عده ایستاد واین گونه برایش توطعه کردند
پاسخ
هوشنگ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۵۸ - ۱۶ آبان ۱۳۹۳
۰
۱
جناب اقای احمدی نژاد رییس جمهور محترم ومورد احترامی بود که او حتی همین ماشین مدل قدیمی را که داشت گذاشت به حراج واتفاقا یک ادم خیر ان را به قیمت خوبی هم خرید که صرف مخارج خدا پسندانه کرد وبنظر من اقای احمدی نژاد از این اقاخیلی بهتر بود زیرا او همین قراضه را فروخت ودر کار خیر خرج کرد و ایشان حقوق ریاست جمهوری را نمیگرفت وهمان با همان حقوق استادی دانشگاه سر می کرد ودر خانه قدیمی خود بود تا اینکه در اواخر با هزار قرض غوله از بانک توانست این خانه فکسنی را بکوبد وبکمک پسران خود چهار پنج طبقه بسازد تا هر کدام از فرزندانش در ان زندگی کنند که البته ما کاملا از ایشان راضی هستیم وخوش برحق حلالش که ادم بسیار پاک وخدمت گذاری بود واگر ایشان بتوانند فقط یک صدم مثل او باشند ما باید کلاهمان را بیدازیم بالا مطمعن باشید دیگه هیچکس مثل او پیدا نمی شودخدا خیرش بدهد وبا علی ع وخانوادش محشور شود انشالله
پاسخ
ارسلان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۴ - ۱۶ آبان ۱۳۹۳
۰
۰
سلام
ایشون فعلا رییس جمهور نیستند و قبلا بودند . یعنی در کسوت قدرت نیستند که نیاز به اعمال پوپولیستی داشته باسند
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۰ - ۱۷ آبان ۱۳۹۳
۰
۰
احمدی نژاد تنها مسکنی را که با مهر ساخت وبسیار هم محکم مسکن خودش بود
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها