کد خبر: ۲۶۶۳۵۰
زمان انتشار: ۱۲:۲۶     ۱۰ آبان ۱۳۹۳
نماینده مردم مشهد در مجلس با ابراز تاسف از اظهارات اخیر معین گفت: فعالان فتنه هیچ جایگاهی در وزارت علوم ندارند.
به گزارش پایگاه 598 ، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی امروز در ارتباط با اظهارات اخیر معین، وزیر علوم دوران اصلاحات به فارس گفت ، معین مدعی شده که مجلس در باج‌خواهی از دولت بی‌نظیر عمل کرده؛ چنین اظهاراتی جای تاسف دارد.
 
وی خطاب به معین، وزیر علوم دوران اصلاحات گفت: اگر خیلی راست می‌گویید مصداق بیاورید، مجلس کجا از دولت باج‌خواهی کرده؟ نمی‌شود که ادعای بی‌حساب و کتاب داشت، معین اگر راست می‌گوید در مورد این باج‌خواهی مصداق بیاورد.
 
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه شاخص‌های مجلس در مورد وزیر علوم غیرقابل تغییر است، خاطرنشان کرد: پیام مجلس نسبت به شاخصه‌های وزیر علوم واضح و روشن بوده و بارها مواضع شفاف خود را در این باره اعلام کرده است.
 
قاضی‌زاده تصریح کرد: مجلس با هرگونه وزیری که بخواهد دانشگاه را تبدیل به باشگاه سیاسی معاندان نظام کند مخالف بوده و در برابر آنان محکم و مقتدر می‌ایستد.
 
وی با برشمردن شاخصه‌های وزیر علوم از نگاه مجلس یادآور شد: وزارت علوم از جمله وزارتخانه‌های کلیدی بوده که هم نقش تربیتی داشته و هم کانون توسعه، علم و دانش است.
 
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی افزود: وزیر علوم باید به مسئله تربیت در دانشگاه‌ها و رشد و توسعه علمی توجه ویژه داشته باشد.
 
قاضی‌زاده تاکید کرد: دولت در انتخاب وزیر علوم جدید به شاخص‌های مجلس که در راس آن مبرا بودن از فتنه است، توجه کند، هر کسی که در فتنه نقش فعال داشته و کارنامه‌اش حاکی از حرکت وی در مسیر فتنه باشد در وزارت علوم جایگاهی ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها