کد خبر: ۲۶۶۴۱۸
زمان انتشار: ۱۳:۴۸     ۱۰ آبان ۱۳۹۳

بنگر در خطر محرومیت

در آخرین دقایق بازی پرسپولیس و پیکان، محسن بنگر از ضدحمله یکی از بازیکنان رقیب جلوگیری کرد و به همین دلیل کارت زرد گرفت. او که قبلا یک بار به خاطر سه کارته شدن محروم شده بود، با دریافت یک کارت زرد دیگر دوباره باید طعم محرومیت را بچشد. بنگر حالا دواخطاره است و اگر در بازی با گسترش فولاد کارت زرد بگیرد، دربی را از دست خواهد داد.

حضور مربی آلمانی تکذیب شد

خبر اضافه شدن یک مربی آلمانی به کادر فنی پرسپولیس را همین چند وقت پیش شنیدیم. خبری که حتی باشگاه هم تاییدش کرد و مدعی شد که این موضوع به خواسته حمید درخشان رخ خواهد داد. حالا اما خود درخشان با تکذیب آن می‌گوید: «این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد و ما قرار نیست با مربی‌ آلمانی که گفته‌اند، همکاری کنیم. این روزها به قدری مشکل داریم که دیگر به این چیزها نمی‌شود فکر کرد.»

دغاغله نیم‌فصل دوم در فولاد

یکی از تغییرهای پرسپولیس در نیمه فصل دوم، جدایی مهدی دغاغله است. این بازیکن که فصل را با مصدومیت شروع کرده بود، هنوز حتی یک دقیقه هم برای پرسپولیس بازی نکرده و شایعه‌ها می‌گویند احتمالا در نیم‌فصل از پرسپولیس جدا می‌شود چرا که ظاهرا حمید درخشان هم اعتقادی به او و فوتبالش ندارد وگرنه برای اولین بار نامش را در لیست 18 نفره می‌نوشت و اجازه می‌داد که مقابل پیکان حداقل روی نیمکت بنشیند. گویا دغاغله صحبت‌هایی با مسوولان باشگاه فولاد انجام داده و قرار است نیمه دوم این فصل را هم همچون فصل پیش زیر نظر اسکوچیچ بگذراند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها