کد خبر: ۲۶۶۴۴۱
زمان انتشار: ۱۴:۰۹     ۱۰ آبان ۱۳۹۳
مدیر اجرایی اتحادیه فوتبال استرالیا تأکید کرد فدراسیون فوتبال ایران پیشنهاد بازی با شاگردان پوستچ‌اوغلو را رد کرده است.
اتحادیه فوتبال استرالیا (FFA) که از حالا به فکر آماده‌سازی تیم ملی فوتبال این کشور برای جام جهانی 2018 روسیه است به دنبال انجام بازی‌های دوستانه‌ با تیم‌های قدرتمند قاره آسیا از جمله ژاپن، چین و کره‌جنوبی در شهر پرث واقع در ایالت استرالیای غربی است.

دیوید گالوپ، مدیر اجرایی اتحادیه فوتبال استرالیا با اشاره به اینکه این اتحادیه حتی تا آستانه نهایی کردن دیدار دوستانه با ایران پیش رفته بود، گفت: تیم ملی استرالیا خیلی وقت است که در شهر پرث بازی نکرده برای همین به فکر انجام بازی در اینجا هستیم. در ماه نوامبر می‌توانستیم در ورزشگاه پرث یک بازی دوستانه با تیم ملی ایران برگزار کنیم ولی آنها در آخرین لحظه پیشنهاد ما برای انجام این بازی را رد کردند. اطمینان دارم می‌توانیم در آینده‌ای نزدیک با رقیبی خوب در پرث بازی کنیم.

آخرین باری که تیم ملی استرالیا در ورزشگاه 60 هزار نفری پرث بازی کرده به سال 2005 برمی‌گردد که موفق شد با نتیجه 3 بر صفر از سد اندونزی بگذرد.

استرالیا میزبان مسابقات جام ملت‌های 2015 آسیاست که قرار است از تاریخ 9 ماه ژانویه 2015 شروع شود. تیم ملی کشورمان در گروه C این رقابت‌ها با امارات، قطر و بحرین همگروه است.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها