کد خبر: ۲۶۶۷۰
زمان انتشار: ۱۴:۲۲     ۲۵ آبان ۱۳۹۰
به گزارش سرویس حوزه ومراجع پایگاه 598،آیت الله علوی گرگانی، ضمن هشدار نسبت به نقشه های دشمنان برای تضعیف ارزش های ایمانی در جامعه به ویژه در بین نسل جوان، شناخت زمان و عمل به وظیفه را مهم ترین راهکار برای مقابله با این توطئه عنوان کرد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی، از استادان برجسته درس خارج حوزه علمیه قم، روز چهارشنبه در دیدار شماری از مسؤولان اصناف و ادارات و فرماندهان بسیج استان خراسان جنوبی، با تبریک عید سعید غدیر خم، ولایت را نعمتی بی بدیل توصیف کرد.

وی با تاکید بر اینکه اگر ولایت نبود مردم هیچ چیز نداشتند، هستی شیعیان و پیروان مکتب اهل بیت(ره) را گره خورده با ولایت توصیف کرد و ابراز داشت: شیعیان از اینکه زیر سایه ولایت ائمه معصومین و امام زمان(عج) هستند باید خدا را شاکر باشند.

آیت الله علوی گرگانی عمل به تاکیدات ائمه اطهار را عامل نجات انسان دانست و ضمن هشدار نسبت به نقشه های دشمنان برای تضعیف ارزش های ایمانی و اعتقادی نسل جوان و جامعه، خاطرنشان کرد: باید با شناخت اوضاع زمان در برابر این تهدیدات مقابله کرد و راه درست را در پیش گرفت.

وی تقابل حق و باطل را یک مساله منحصر در زمان خاص ندانست و تاکید کرد: موضوعی که در این بین مهم است این است که انسان همواره در صراط حق و مستقیم حرکت کند و بیراهه نرود.

آیت الله علوی گرگانی افزود: شیطان رجیم همواره در کمین انسان ها است و با ترفندها و شگردهای مختلف می خواهد جامعه را گمراه کند و همه ما باید با توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار علیهم السلام از ذات اقدس اله بخواهیم که از شر شیاطین در امان باشیم.

وی زیاده خواهی، حرص و طمع را یکی از صفات انسان های دنیا پرست عنوان و تاکید کرد: کسانی که دنبال مال دنیا هستند اگر تمام دنیا را هم به آنها بدهند باز سیر نمی شوند و طمع به بیشتر از این هم دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها