کد خبر: ۲۶۷۰۹۴
زمان انتشار: ۱۹:۳۴     ۱۳ آبان ۱۳۹۳
عبدالملک الحوثی:
رهبر جریان انصارالله یمن به مناسبت عاشورای حسینی(ع) سخنانی ایراد کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از شبکه المسیره: "عبدالملک الحوثی" طی سخنانی به مناسبت عاشورای حسینی(ع) با اشاره به اینکه امام حسین(ع) با قیام خود ارزش‎، اخلاق و اصول اسلامی را زنده کرد، افزود: امام حسین(ع) الگویی برای تمامی دوران‎هاست.

وی در ادامه با بیان اینکه باید ارزش‎های عزتمندی را برای مقابله با نیروهای استکباری که در صدد سیطره بر امت و ملل مسلمان هستند، تقویت کنیم، گفت: امام حسین(ع) نشانه‎ها و آثار حق را برای امت اسلامی ترسیم نمودند؛ ما امروز به بازگشت به مکتب امام حسین(ع) نیاز داریم.

رهبر جریان انصارالله در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: دشمن صهیونیستی علیه مقدسات امت اسلامی و در راس آن مسجدالاقصی توطئه می‎کند.

وی همچنین گفت: تکفیری‎ها چیزی هستند که دشمنان اسلام از جمله آمریکا و اسرائیل برای حمله به امت از درون از آنها استفاده می‎کنند.

"عبدالملک الحوثی" با اشاره به اینکه یمن در سایه معطل ماندن روند سیاسی که با هدف ایجاد هرج و مرج و چند پاره کردن کشور صورت گرفته، شاهد مرحله خطیری است، اضافه کرد: ما با تهدیدات امنیتی تکفیری‎های کثیف که در یمن استقرار یافتند، مواجه هستیم.

رهبر جریان انصارالله با بیان اینکه هیچ‎گونه اراده سیاسی از سوی رئیس جمهوری، کمیته امنیتی و دولت برای مقابله با تحرکات نیروهای تبهکار در یمن وجود ندارد، گفت: اگر نیروهای امنیتی مسئولیت خود را در جنگ با تکفیری‎ها بر عهده نگیرند، ما در کمیته‎های مردمی از هیچ تلاشی برای حمایت از کشورمان فروگذار نخواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه اجازه نخواهیم داد تا کشور را به سمت هرج و مرج و فروپاشی امنیتی، سیاسی و اقتصادی ببرند، تصریح کرد: ملت را به اینکه برای مقابله با هر چیزی در صورتی‎که مسئولان خواستند کشور را به سمت هر گزینه‎ای سوق بدهند، دعوت می‎کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها