کد خبر: ۲۶۷۱۰۸
زمان انتشار: ۲۱:۰۴     ۱۳ آبان ۱۳۹۳
وقتی وزیر از سرمربی سابق شکایت می‌کند
اگر واکنش گودرزی به یک ادعا، شکایت در دادگاه است، پیشنهاد او به احمدی نژاد که دایی ادعا کرده به خاطر پاسخ منفی به حضور در ستاد انتخاباتی او، از تیم ملی برکنار شده، چیست؟
به گزارش پایگاه 598 به نقل از صراط - خبر شکایت وزیر ورزش و جوانان از علیرضا رحیمی و علی دایی اگرچه در دردسرهای این روزهای فوتبال کشور از ناکامی تیم های پایه گرفته تا دعوای حق پخش، کم اهمیت تلقی می شو اما نکات قابل تاملی دارد که به راحتی نمی توان از کنار آنها گذشت.

به گزارش گروه ورزشی صراط، در هفته جاری، علی دایی و علیرضا رحیمی، سرمربی و مدیرعامل سابق پرسپولیس راهی دادسرای فرهنگ و رسانه شعبه 2 بازپرسی شدند تا در مقابل شکایت محمود گودرزی وزیر ورزش از خود دفاع کنند.

فاطمه محرابی مدیر کل امور حقوقی وزارت ورزش و جوانان شکایت مطرح شده را چنین تشریح کرده است: "موضوع شکایت وزیر به صحبت‌های علی دایی در حاشیه برکناری از سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس و مطالب گفته شده از سوی علیرضا رحیمی در برنامه «90» باز می‌گردد." "مطالب مطرح شده از سوی دایی و رحیمی کاملا خلاف واقع و به نوعی سعی در تخریب چهره بوده است. وزیر ورزش و جوانان نه در آوردن دایی و رحیمی دخالتی داشته و نه در برکناری آنها. موضوع جابجایی مدیرعامل و سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس کاملا در حوزه اختیارات هیات مدیره این باشگاه بوده و وزیر ورزش و جوانان به هیچ عنوان در این مساله حتی نظری نیز ندادند." "شکایت مطرح شده در دو بخش صورت گرفت. یک بخش شکایت دکتر گودرزی به عنوان شخصیت حقیقی بوده و بخش دیگر شکایتی که از سوی دفتر حقوقی وزارت ورزش و جوانان نسبت به اتهامات وارد شده به شخص وزیر بوده است."

به گفته او، تمامی این اتفاقات در شرایطی رخ داد که وزیر ورزش و جوانان هیچ گونه اظهار نظری در مورد علی دایی و علیرضا رحیمی انجام نداده بود. شخص وزیر احترام ویژه‌ای برای علی دایی و علیرضا رحیمی قائل است اما مطالب مطرح شده از سوی آنها کاملا کذب بود.

شکایت گودرزی از سرمربی و مدیرعامل سابق پرسپولیس از آن جهت قابل تامل است که وزیر دولت تدبیر و امید، با طرح این شکایت در دادگاه، آن هم از دو جنبه حقیقی و حقوقی، سطح خود را تا حد امکان تنزل داده است.

از طرفی، موضوع ادعای مطرح شده درباره دخالت وزیر ورزش در برکناری دایی و رحیمی، اکنون به دلیل دور شدن هر دوی آنها از فوتبال به فراموشی سپرده شده و شکایت وزیر، نه تنها کمکی به رفع آن نکرده بلکه دوباره این ماجرا را زنده کرد! بر فرض که دادگاه علی دایی و رحیمی را محکوم کند؛ سوال این است که آیا تغییری در مواضع این دو و ادعاهای مطرح شده ایجاد خواهد شد؟

عجیب است که گودرزی به عنوان وزیر ورزش، هنوز این موضوع را لمس نکرده که چنین اظهاراتی در حوزه ورزش کشور به ویژه فوتبال به وفور دیده می شود و موضوعی که می توانست حداکثر با یک تکذیب – آن هم نه از طرف شخص وزیر - حل شود اکنون به دادگاه کشیده شده است.

اگر واکنش محمود گودرزی به چنین موضوعی، شکایت در دادگاه است، پیشنهاد او به محمود احمدی نژاد که دایی جلوی میلیونها بیننده تلویزیونی ادعا کرد به خاطر پاسخ منفی به حضور در ستاد انتخاباتی او، از تیم ملی برکنار شده، چیست؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۴ - ۱۴ آبان ۱۳۹۳
۱
۰
خب از نظر اين قوم . احمدي نژاد ديكتاتور بود ولي خودشان مظهر آزادي اند !!!

البته ورچپه !!!

هههههههههههههه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها