کد خبر: ۲۶۷۳۹۰
زمان انتشار: ۲۰:۲۴     ۱۴ آبان ۱۳۹۳
امروز صبح خبري منتشر شده بود مبني بر احتمال جدايي قاسم دهنوي، هافبک ذوب‌آهن که خودش اين خبر را تکذيب مي‌ کند.
دهنوی به "ورزش سه" گفت: اول از همه اینکه من از دست برخی رسانه ها ناراحت هستم. بعضی ها قصد خراب کردن اذهان عمومی را دارند مثلا نوشته اند استقلال دنبال بازیکنی است که نظر مثبت یحیی را جلب نکرده، بازیکنی که نظر مثبت سرمربی اش را جلب نکند چطور می‌ تواند در تمام بازی های به جز یکی، دو بازی در ترکیب ثابت باشد. همین طوری پشت سر قاسم دهنوی حرف است. از دیگران تقاضا دارم که به برخی مسائل دامن نزنند.

او در مورد شایعه حضورش در استقلال ادامه دارد: نه اصلا چنین چیزی صحت ندارد، هر صحبتی بین من و باشگاه استقلال بوده مربوط به پیش از فصل می‌ شود نه الان بحث استقلال همان قبل فصل تمام شد و من با ذوب‌آهن قرارداد بستم و نسبت به تیمم تعصب دارم. نمی‌ توانم به جای دیگر فکر کنم، تیم خودمان دچار مشکل است و درست نیست یک بازیکن حرفه ای در حالی که با تیم خودش قرارداد دارد به بازی در تیم دیگری فکر کند. همیشه قبل از بازی های حساس مثل دیدار روز جمعه ما با ملوان از این جوها راه می‌ افتد. می‌ خواهند با این صحبت ها تمرکز من را به هم بریزند.

دهنوی در مورد دیدار با ملوان افزود: چون هر دو تیم انتهای جدول و امتیازهایشان خیلی به هم نزدیک است بازی حساس به شمار می‌ رود. از لحاظ آب و هوایی شرایط ما به رشت همخوانی داشت. در این مدت تمرینات خوبی انجام دادیم، امیدوارم دست پر برگردم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها