کد خبر: ۲۶۷۴۴۵
زمان انتشار: ۲۰:۴۳     ۱۴ آبان ۱۳۹۳
یک مرد 29 ساله انگلیسی به اتهام قتل دو زن در هنگ‌کنگ بازداشت شده است.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، «روریک جاتنگ» پس از کشف اجساد قربانیان در آپارتمانش در منطقه «وان چای» در ساعات اولیه روز شنبه بازداشت و روز گذشته (دوشنبه) در دادگاه حاضر شد.

 

در اسناد دادگاه آمده که یکی از زنان به تاریخ 27 اکتبر کشته و جسد او در یک چمدان پیدا شده است. گزارش‌های حاکیست که متهم درخواست آزادی به قید وثیقه نکرده است. او یک هفته پیش از کار در بانک آمریکایی «مریل لینچ» استعفا داد.


پلیس گفت که جاتنگ ساعت 3:42 بامداد روز شنبه از آنها خواست که به آپارتمان مجلل محل سکونت او بروند. در بازرسی پلیس از این آپارتمان، جسد یکی از قربانیان که در برگه اتهام از او به نام «سومارتی ننگسیه» یاد شده در یک چمدان پیدا شد در حالی که حدود یک هفته از مرگ او می گذشت. در ناحیه گردن او آثار صدمات دیده می‌شد. از قربانی دوم نیز رسما نام برده نشد اما در محل، او را به اسم «جسی» می شناختند.

 

ماموران پلیس هنگ کنگ می‌گویند که در این آپارتمان چاقویی را پیدا کرده‌اند. رسانه‌های محلی گزارش داده‌اند که پلیس در آپارتمان محل قتل، مقدار کمی کوکائین پیدا کرده و در حال بررسی تلفن همراه متهم و جزئیات بیشتر این پرونده است.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها