کد خبر: ۲۶۷۴۹۳
زمان انتشار: ۲۱:۰۴     ۱۴ آبان ۱۳۹۳
یک جوان فلسطینی با خودروی خود چند اسرائیلی را در قدس اشغالی زیر گرفت و دست کم یک صهیونیست کشته و ۸ نفر دیگر مجروح شدند.
به گزارش پایگاه 598، «ابراهیم عکاری» یک جوان فلسطینی امروز چهارشنبه در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی، با خودروی خود تعدادی شهرک‌نشین صهیونیست را در قدس اشغالی زیر گرفت.

به گزارش فلسطین الیوم، در این حادثه ۱۴ اسرائیلی زخمی شدند. فلسطین الیوم ابتدا از وخامت حال دو مجروح از این مجروحان خبر داد اما دقایقی بعد اعلام شد که یکی از این دو مجروح کشته شده است.

بنا بر این گزارش، جوان فلسطینی در این حادثه به شهادت رسید.

پاسخ خونین جوان فلسطینی به حملات صهیونیست‌ها+تصاویر

پاسخ خونین جوان فلسطینی به حملات صهیونیست‌ها+تصاویر

این حادثه در ایستگاه قطار در منطقه «شیخ جراح» قدس اشغالی روی داد. بر اساس اعلام رسانه‌های اسرائیلی جوان فلسطینی ابتدا با خودروی خود 3 اسرائیلی را زیر گرفت و سپس با ادامه مسیر و برخورد با یک خودروی دیگر تعدادی دیگر را مجروح کرد. وی پس از پیاده شدن از خودرو توسط پلیس رژیم صهیونیستی هدف گلوله قرار گرفت.

روزنامه القدس فلسطین در وبگاه خبری خود نوشت که عکاری پس از پیاده شدن از خودرو با میله‌ای آهنی به عناصر هدف خود حمله کرد که پلیس به وی شلیک کرد.

دقایقی بعد از این حادثه، جنبش‌های مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و جهاد اسلامی از این عملیات ابراز خشنودی کردند. حماس از این عملیات استقبال کرد و با تبریک آن، آن را در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی در قدس دانست.

جهاد اسلامی ضمن تبریک عملیات شهادت‌طلبانه «ابراهیم عکاوی» اعلام کرد که مبارزه علیه دشمن همچنان ادامه دارد. دیگر گروه‌های مقاومت فلسطین، این عملیات را تنها پرداخت بخشی از صورت حساب رژیم صهیونیستی در قبال تجاوز به مقدسات توصیف کردند.

از طرفی دیگر کانال ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی در واکنش به این خبر اعلام کرد که فرد کشته شده، پلیس مرزی بوده است.

این شبکه اسرائیلی این حادثه را  را پدیده‌ای دانست که نمی‌شود متوقفش کرد. این شبکه اسرائیلی همچنین گفت که اسرائیل با همه آماده‌باش‌ها و آمادگی‌هایش نمی‌تواند مانع بروز چنین اتفاقاتی بشود.

همچنین، کانال 7 رژیم صهیونیستی اعلام کرد که جوان فلسطینی از اعضای حماس و از ساکنان «شعفاط» بوده است.

«نفتالی بنت» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی در واکنش به این اقدام، «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان را مسئول آن اعلام کرد و گفت: «ابومازن»(عباس) کسی است که خودروی مرگ را در قدس رهبری می‌کند».

«اسحاق آهارونویچ» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نیز تهدید کرد که منزل شهید ابراهیم عکاری را تخریب خواهند کرد. او گفت که در میان زخمی‌ها عناصر از گارد مرزی هستند.
منبع: فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها