کد خبر: ۲۶۷۵۳۷
زمان انتشار: ۰۹:۱۲     ۱۵ آبان ۱۳۹۳
۳۳ سال پیش در چنین روزی
رفسنجانی خطاب به منافقین: حال اگر دعوایی شد و کشته شدید شهید هستید؟! فکر نکنید خون شما می جوشد ، این خون نکبت است ، این خون اگر به زمین بریزد خونش کثافت است و ارزش ندارد شما حساب می کنید که خون می دهید خون برای چه در مقابل کی؟

رخدادهای 15 آبان 1360

چکیده

  • آیت الله هاشمی رفسنجانی خطاب به ضد انقلاب و منافقین : حال اگر دعوایی شد و کشته شدید شهید هستید؟! آیا کشته شدن شما اثر دارد و خون شما می جوشد؟ چرا این جور خودتان را تباه می کنید ؟
  • ساعت 19 و 30 دقیقه روز تاسوعای حسینی منافقین تبهکار 4 تن از پاسداران انقلاب و حافظین قرآن و اسلام را به شهادت رساندند.
آیت الله هاشمی : خون بر زمین ریخته ضد انقلاب نکبت و کثافت است

خطبه های نماز جمعه این هفته تهران به امامت آیت الله هاشمی رفسنجانی در محل دانشگاه تهران برگزار شد . آیت الله هاشمی رفسنجانی در خطبه های نماز جمعه تهران اظهار داشت : منافقین قصد داشتند در روز عاشورا عملیاتی کنند تا نشان دهند رهرو راه امام حسین هستندو جمهوری اسلامی رهرو راه بنی امیه ، این جوانان فریب خورده باید بدانند با چه کسی مبارزه می کنند ، با چه شخصیتی ؟ شما کی هستید ؟ طرف و هدفتان چیست؟ طرف شما امام هست ، ما که کسی نیستیم ، ما به رهبری ایشان مبارزه می کنیم این ملت به رهبری امام و اهداف ایشان مبارزه می کنند و شما خودتان در خانه های تیمی دختران مردم را آلوده می کنید و خودتان آلوده اید.

وی خطاب به منافقین گفت : حال اگر دعوایی شد و کشته شدید شهید هستید؟! آیا کشته شدن شما اثر دارد و خون شما می جوشد؟ چرا این جور خودتان را تباه می کنید ؟ فکر نکنید خون شما می جوشد ، این خون نکبت است ، این خون اگر به زمین بریزد خونش کثافت است و ارزش ندارد شما حساب می کنید که خون می دهید خون برای چه در مقابل کی؟(1)

منافقین 4 پاسدار را در شب تاسوعا به شهادت رساندند

دست پلید آمریکای جهان خوار بار دیگر از آستین جنایتکاران منافق به در آمد و 4 تن از بهترین فرزندان اسلام و امام را در مشهد به خون غلطاند. ساعت 19 و 30 دقیقه روز تاسوعای حسینی منافقین تبهکار 4 تن از پاسداران انقلاب و حافظین قرآن و اسلام را به شهادت رساندند.

بر اساس این گزارش در این جنایت پاسداران صفرعلی عبدی ، ناصر احمدی ، تقی ضروری و حسن مدرسی به فیض عظیم شهادت رسیدند. منافقین همچنین در ادامه جنایات خویش یک کاسب حزب اللهی را نیز در مشهد به شهادت رساندند.(2)

پی نوشت:

1- اطلاعات ، 17 آبان 1360 ، صفحه 15

2- کیهان ، 18 آبان 1360 ، صفحه 14

پژوهشگر : سید روح الله امین آبادی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها