کد خبر: ۲۶۷۶۰۰
زمان انتشار: ۱۰:۵۱     ۱۵ آبان ۱۳۹۳
هافبک ذوب آهن گفت: «به کسی که از طرف استقلال با من تماس گرفت، گفتم خیلی دوست دارم با امیر قلعه نویی کار کنم.»

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، قاسم دهنوی درباره بازی مقابل ملوان بندر انزلی اظهار داشت: «بازی دو تیم پایین جدولی حساسیت های خاص خود را دارد، امتیازهای این بازی هم برای ما و هم برای حریف اهمیت زیادی دارد. اما اگر ببازیم هم اتفاق خاصی نیفتاده، در پایین جدول تک امتیازها هم ارزشمند هستند و اگر ما در انزلی بازنده باشیم، در بازی ها بعدی فرصتداریم تا امتیاز کسب کنیم.«

 

به گزارش پایگاه 598 به نقل از کاپ،بازیکن ذوب آهن ادامه داد: «در فصلی به انزلی می رویم که شرایط جوی و زمین مطلوب نیست، بارش مداوم باران کار را برای تیم های که به انزلی می روند دشوار می کند اما خدا را شکر در یکی دو روز گذشته در اصفهان هم شاهد بارندگی بودیم و ما هم در شرایط بازی زیر باران قرار گرفته ایم.»

 

وی درباره جدایی احتمالی اش در نیم فصل گفت: «من بازیکن ذوب آهن هستم، اما صحبت هایی در مورد انتقالم به عنوان بازیکن قرضی شنیده ام. حتی شنیده ام که برخی می گویند دهنوی برای بازی های لیگ قهرمانان آسیا به پرسپولیس برمی گردم. از طرفی هم با خودم در مورد انتقال به استقلال صحبت های کردند.»

 

دهنوی درباره اینکه پیشنهاد استقلال به او رسمی بوده یا خیر خاطرنشان کرد: «کسی که با من تماس گرفت، نماینده رسمی باشگاه نبود. من به او گفتم خیلی دوست دارم با امیر قلعه نویی کار کنم، ولی بازیکن ذوب آهن هستم و هر گونه نقل و انتقالی باید از طریق مذاکره با باشگاه صورت بگیرد نه بازیکن.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها