کد خبر: ۲۶۷۷۱۲
زمان انتشار: ۱۹:۳۱     ۱۵ آبان ۱۳۹۳
جوان موتورسواری که در خیابان‌های شلوغ بهارستان قاپ زنی می کرد، دستگیر شد.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایران، سرهنگ «داوود عبدالمالکی» گفت: در پی گزارش چندین سرقت گوشی‌ تلفن همراه به روش قاپ‌زنی در بهارستان، پیگیری موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.


وی گفت: تحقیقات در این رابطه ادامه داشت و پرونده‌ای از کلانتری 11سلطان‌آباد به پلیس آگاهی ارجاع شد که نشان می‌داد عامل سرقت، تلفن همراه زن جوانی را هنگامی که با آن صحبت می‌کرد به سرقت برده و متواری شده است. وی افزود: تیمی ویژه پیگیری تخصصی پرونده را آغاز کردند و چند تیم گشت نامحسوس، طرحی را با در دست داشتن مشخصات ظاهری دزد قاپ‌زن، در مسیرهای احتمالی تردد آنان به اجرا گذاشتند.


سرهنگ عبدالمالکی ادامه داد: کارآگاهان در اجرای این طرح، عامل سرقت را سوار بر موتورسیکلت در حالی که خلاف جهت در خیابانی حرکت می‌کرد، شناسایی و هنگام قاپ‌زنی گوشی تلفن همراه رهگذری دستگیر کردند.


سرهنگ داوود عبدالمالکی با اشاره به اعتراف جوان تبهکار به 15 سرقت خیابانی از شهروندان خواست مراقبت بیشتری هنگام استفاده از تلفن همراه در خیابان‌ها و معابر داشته و از نگهداری عکس و تصاویر خصوصی در حافظه گوشی خود خودداری کنند چرا که در صورت مفقودشدن گوشی یا سرقت آن، احتمال سوءاستفاده توسط مجرمان متصور است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها