کد خبر: ۲۶۷۷۸۶
زمان انتشار: ۰۱:۰۹     ۱۶ آبان ۱۳۹۳
تهیه‌کننده «بهشت از جنوب شرقی» گفت: این فیلم با موضوع شهدای وحدت از اواسط ماه آینده در سیستان و بلوچستان کلید می‌خورد.

ابراهیم اصغری تهیه‌کننده «بهشت از جنوب شرقی» در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، از کلید خوردن این فیلم سینمایی از نیمه آذر ماه در سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: بعد از تامین منابع مالی در روزهای آینده، وارد تولید این فیلم سینمایی می‌شویم.

وی افزود: از هفته آینده مرحله نهایی پیش‌تولید و عقد قرارداد با بازیگران اصلی آغاز می‌شود و جواد اردکانی بازبینی و انتخاب لوکیشن‌ها را به پایان می‌رساند. بازیگران اصلی فیلم از هنرمندان سینما و تلویزیون انتخاب شده‌اند و تا چند روز آینده نهایی و اعلام می‌شوند.

اصغری اضافه کرد: نقش‌های متفاوتی در فیلم «بهشت از جنوب شرقی» وجود دارد و قصد نداریم به زندگی شهید نورعلی شوشتری بپردازیم. شهید شوشتری در این فیلم حضور فیزیکی نخواهد داشت و تنها به لحاظ معنوی به حضور ایشان اشاره می‌کنیم.

تهیه‌کننده «بهشت از جنوب شرقی» تصریح کرد: پرداختن به شخصیت شهید شوشتری نیازمند معرفی بیشتر است که از طریق سریال باید انجام شود و امیدواریم که این کار هم به زودی به تولید برسد.

«بهشت از جنوب شرقی» روایتگر داستان زندگی شهیدان وحدت شیعه و سنی است. قرار است که این کار در لوکیشن‌های سیستان و بلوچستان و تهران و غرب کشور با محوریت وقایع حوادث سیستان و بلوچستان و نگاهی به شهدای وحدت ساخته شود. حدود سه ماه فیلمبرداری برای این کار در نظر گرفته شده است.

سردار نورعلی شوشتری یکی از شهدای وحدت است که در سال 1327 در روستای سرولایت شهرستان نیشابور به دنیا آمد.  وی که از فرماندهان پرافتخار و یادگاران نامدار دفاع مقدس محسوب می شود در دوران قبل از انقلاب با ارادت ویژه‌ای که نسبت به مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای داشت، به طور مرتب در جلسات ایشان شرکت می نمود و بدین طریق با فضای مبارزه ارتباط داشت. در دوران بعد از انقلاب و به ویژه در زمان دفاع مقدس نیز درعملیات‌های مختلف بویژه در جبهه غرب حضوری فعال داشت. او یکی از فرماندهانی بود که با محوریت خود توانست آرامش خاصی میان مسلمان شیعه و سنی در منطقه سیستان و بلوچستان فراهم آورد و آشتی میان قبیله‌های مختلف در آن مناطق و مشورت و واگذاری بخشی از مدیریت امنیت منطقه به سران قبائل یکی از تاکتیک‌های ویژه او در مبارزه با گروهک‌های تروریستی بود. او به همراه تعدادی از سران قبائل اهل سنت و شیعیان در یک حمله تروریستی به شهادت رسید.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها