کد خبر: ۲۶۷۸۷۳
زمان انتشار: ۱۸:۴۸     ۱۶ آبان ۱۳۹۳

خانه طراحان انقلاب اسلامی همزمان با شروع دهه دوم محرم 1436 هجری قمری از سری دوم پوسترهای «شمر زمانه‌ات را بشناس» را رونمایی کرد.

 این پوسترها که تداعی کننده جریان دائمی مبارزه حق و باطل در طول تاریخ است، سعی کرده با زبان تصویر، استمرار تداریخی این مبارزه را ترسیم کرده و مخاطب را به شناخت باطل حقیقی در هر دوره‌ای از تاریخ رهنمون کند. سری دوم این تصاویر با محوریت مبارزه با اسرائیل طراحی شده است.

این پوسترها به طور رایگان منتشر شده است. علاقه‌مندان همچنین برای دریافت سایز قابل چاپ این پوسترها می‌توانند به پایگاه اینترنتی خانه طراحان انقلاب اسلامی مراجعه کنند.
 

شمر زمانه‌ات را بشناس +تصاویر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
اسفندیار رفیعی کشتلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۹ - ۱۷ آبان ۱۳۹۳
۰
۰
آفرین بر هنرمندان ایرانی که بدون وجه به وادادگی دولت همواره منویات رهبری و ملت را پی گیری میکنند
پاسخ
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۲ - ۱۷ آبان ۱۳۹۳
۰
۰
با سلام
این تطبیق ها همه خبط و اشتباه است. جبهه غرب جبهه کفر است نه نفلق مصداق شمر و عمر سعد و عمرو بن عاص و ابو موسی اشعری ها را باید در جبهه نفاق داخل جست. چرا آدرس غلط می دهید اگر مصادیق را درست تشخیص ندهید و درست اعلان نکنید به فتنه بعدی _ که به تعبیر رهبری عزیز بزرگتر و خطرناکتر است کمک کرده اید.
به نظر بنده فتنه 88 فتنه جمل بود که برخی از مسببان آن اکنون در حبس به سر می برند و این لطف خدا به انقلاب اسلامی ایران بود که فتنه گران از چشم مردم افتادند اما عقبه آن فتنه همچنان آزاد و در تحرکند و همانند امویان در تدارک فتنه صفین هستند تا علی زمان را با فشار سیاسی و در نهایت تهدید به جنگ داخلی و طرح جکمیت و داروی ابو موساها وادار به عقب نشینی کنند و من یقین دارد شما چنین نمی خواهید ÷س به هوش باشید و در دام فضای غبارآلود فتنه نیافتید اعلان این گونه مصادیق بیشتر موجب خوشحالی بنی امیه و بنی عباس داخل است و سبب وهن بنی هاشم انقلاب به یاد داشته باشید بنی هاشم، بنی عباس و بنی امیه هر سه از قریش بودند نه از روم و ایران ÷س بنی امیه و بنی عباس انقلاب ایران را همانند بنی هاشم در خود ایران جست و جو کنید تا سر منشا فتنه بعدی برای تان آشکار کردد. بدانید هنوز معاویه زنده است و انقلاب با جریان کربلا فاصله دارد می خواهند شما را با کربلا سرگرم کنند و فتنه صفین را که از سال 92 کلید خورد عملیاتی کنند. با روشنگری می توان به فضل الهی این فتنه کثیف را قبل از انتخابات خبرگان رهبی خنثی و مفتضح ساخت. پیروزی نهایی از آن مومنان است. اما هرگز نباید از خیانت اهل نفاق غافل شد وگرنه هزینه بسیار باید داد. و السلام
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۹ - ۱۷ آبان ۱۳۹۳
۰
۰
خوردن بیت المال و رانت خواری و حیف و میل اموال دولتی و ............ هم کار شمر و یزید بوده در این خصوص مطلب بگذارید
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها