کد خبر: ۲۶۸۹۵۹
زمان انتشار: ۱۲:۱۹     ۲۰ آبان ۱۳۹۳
سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «وزیر بیاید دادگاه و به قرآن سوگند بخورد که نگفته دایی را باید از پرسپولیس بردارند.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، علی دایی در گفتگوی تلفنی با برنامه 90 درباره شکایت وزارت ورزش از خود اظهار داشت: «مطمئنا هم وزیر و هم وزارت ورزش این حق را دارند که چنین کاری انجام دهند. به طور حتم تا آخرش می ایستم و حرفم را ثابت می کنم. دست شان هم درد نکند. این شکایت باعث می شود خیلی مسائل روشن شود.»

 

وی ادامه داد: «از طریق آدم های معتبر به من خبر دادند که وزیر تمایل دارد من را برکنار کند. من نمی گویم او تخلف کرده یا نه چون رییس مجمع باشگاه بود. چیزی که باعث شکایت شد حرفی بود که من در برنامه 90 زدم که وزیر خواهان برکناری من شده است. البته ایرادی ندارد کار باید قانونی جلو برود و بالاخره حقانیت یک طرف مشخص می شود. با این وجود این وسط برخی افراد که منتسب به وزارت ورزش هستند فضاسازی هایی انجام می دهند که مردم ما فریب این افراد را نمی خورند.»

 

سرمربی سابق پرسپولیس خاطرنشان کرد: «خیلی شواهد داریم که می تواند به ما کمک کند. پس از شکایت وزیر خیلی اسناد و مدارک به دست ما رسید که دست همه را می تواند رو کند. من هم مطمئن باشید مدرک دارم. ما تقاضای مواجهه حضوری با وزیر را هم کرده ایم. او بیاید دادگاه و به قرآن سوگند بخورد که نگفته دایی را باید از پرسپولیس بردارند.»

 

وی تاکید کرد: «وقتی چک اسپانسر پرسپولبس برگشت خورد از دکتر رحیم زارع نماینده مردم آباده، بوانات و خرمبید خواستیم دو میلیارد قرض از وزارت ورزش بگیرند و پس از پاس شدن چک اسپانسر این پول به وزارت ورزش برگرداند. دکتر زارع خدمت آقای وزیر بودند و از ایشان تقاضا می کند که این دو میلیارد را قرض بدهند. وزیر در پاسخ می گوید ما چند بار از رحیمی خواستیم علی دایی را برکنار کند و تا زمانی که او هست به پرسپولیس کمک نمی کنیم.»

 

دایی درباره اینکه آیا قصد ندارد به دلیل حرمت مربیگری از شکایت خود علیه محمد مایلی کهن صرف نظر کند گفت: «درست است او مربی من بوده است ولی به این خاطر هر کاری بخواهد انجام بدهد نمی شود. کانون مربیان هم بیانیه دادند. مثل اینکه در این مساله من مجرم هستم. خدمات افراد به فوتبال ما قابل ستایش است ولی آیا این باعث می شود که آنها هر کاری می خواهند انجام بدهند؟ اگر اینطور است مارادونا و پله باید آدم بکشند؟»

 

وی افزود: «من باعث زندان رفتن کسی نشده و نمی شوم. اگر دادگاه حکمی صادر کرده است به خاطر حرف های افراد بود. واقعا من چند بار باید گذشت کنم؟ موقعی که چنین اتهاماتی پیش آمده بود دوستان من یک بار نیامدند به او بگویند این حرف ها را نزن. این پرونده بر اساس اظهاراتی بوده که بیان شده است. جالب اینجاست هنوز هم بر حرف هایشان مصر هستند و ابراز ندامت نمی کنند. من چگونه باید رضایت بدهم؟»

 

سرمربی پیشین پرسپولیس درباره اظهارات مازیار ناظمی، مدیر کل روابط عمومی وزارت ورزش و اینکه او گفته است در محکمه وضعیت این مساله مشخص می شود گفت: «طرف حساب من وزیر است و فیل و سرباز  و اسب نباید بیایند. من پاسخگوی حرف های ناظمی نیستم. او که نماینده وزارت ورزش نیست. اگر گودرزی صحبت کند من مخلص شما هستم.»

 

وی در ادامه تاکید کرد: «هیات مدیره هم در صحبت های که داشته اند گفته اند که وزیر خواستار برکناری دایی شده اند. در ضمن هیات مدیره ای که وزیر گذاشته است می آیند علیه بالا سری شان شهادت بدهند. یک مرد پیدا شده و زارع است که حق و ناحق نمی کند. ناظمی بیراهه می رود. من قرارداد سال سوم را بخشیدم. رحیمی هم مدیریت و پول را قبول نکرد و ایستاد و حرفش را زد. ضمن اینکه زارع در بازپرسی هم آمد و این حرف ها را تایید کرد.»

 

دایی درباره اینکه حمید رضا سیاسی قسم جلاله خورده است که محمود گودرزی به او نگفته که وی را برکنار کند گفت: «او دفعه قبل هم این حرف را در 90 زد. البته فایل صوتی وجود دارد که خلاف این را ثابت می کند. فایلش موجود است که بالعکس این حرف ها را تایید می کند و این مساله را به دادگاه ارائه می دهیم.»

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها