کد خبر: ۲۶۹۰۴۰
زمان انتشار: ۱۴:۳۹     ۲۰ آبان ۱۳۹۳
سومین جلسه تمرین تیم ملی فوتبال صبح امروز (سه‌شنبه) در زمین اصلی ورزشگاه آزادی برگزار شد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین امروز از ساعت 10:30 در زمین اصلی ورزشگاه آزادی آغاز شد که با اضافه شدن آخرین گروه از بازیکنان لژیونر ترکیب بازیکنان حاضر در اردو کامل شده است. البته تمرین امروز تیم ملی 4 بازیکن غایب داشت. جواد نکونام و رضا قوچان‌نژاد برای ریکاوری به سالن بدنسازی رفته بودند و علیرضا جهانبخش و حقیقی هم به دلیل آنکه دیروقت به ایران رسیده بودند برای استراحت در هتل ماندند.

*بازیکنان تمرین را با کار با توپ‌های کوچک آغاز کردند و عرض زمین را با این توپ‌ها برای گرم کردن طی کردند.

*کار سرعتی با عبور از موانع بخش بعدی تمرین تیم ملی فوتبال بود.

*هاشم بیک‌زاده که روز گذشته اعلام کرده بود به تمرینات تیمی اضافه می‌شود امروز هم جدا از سایر نفرات با شهاب فیزیوتراپیست تیم و میکو مربی بدنساز تیم ملی تمرین کرد.

*علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال هم در تمرین امروز ملی‌پوشان حاضر شد و دقایقی با کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی و با نماینده حامی مالی فدراسیون ورزشگاه آزادی را ترک کرد.

*نماینده مالی حامی فدراسیون برای هماهنگی تبلیغات محیطی بازی ایران و کره جنوبی در ورزشگاه حاضر شده بود.

*بازیکنان در ادامه به 2 گروه تقسیم شدند که در 2 بخش متفاوت زمین بازی تحت فشار در میان موانع را تمرین کردند.

*بخش عمده تمرین امروز تیم ملی به فوتبال درون تیمی اختصاص داشت جایی که کی‌روش با استفاده از کاورهای رنگی مختلف در تمرین درون تیمی مشخص کرده بود بازیکنان مدافع با کاورهای سبز و سیاه تاکتیک‌های تدافعی را در این بازی درون تیمی مرور می‌کردند بازیکنان خط میانی با کاور سفید در بخش تاکتیک‌های تدافعی و تهاجمی شرکت داشتند و بازیکنان مهاجم هم کاورهای بنفش پوشیده بودند.

*رضا قوچان‌نژاد و جواد نکونام در لحظات پایانی امروز تیم ملی به زمین اصلی ورزشگاه آزادی بازگشتند و به بازیکنان ملحق شدند.

*یک جوان معلول به همراه همراهش برای تماشای تمرینات تیم ملی به ورزشگاه آزادی آمده بود که علی کریمی و جواد نکونام با او صحبت کردند. جواد نکونام دقایقی با این جوان صحبت کرد  و به ابراز احساسات او پاسخ داد.

*بخش پایانی تمرین امروز تیم ملی تمرین ضربات پنالتی بود که هر بازیکنی ضربه پنالتی خود را از دست می‌داد کی‌روش او را مجبور می‌کرد شنا برود زمانی که محمد نوری پنالتی خود را مقابل محسن فروزان از دست داد کی‌روش در هنگام شنا رفتن نوری بر روی شانه‌های او نشست. همچنین در هنگام شنا رفتن جلال حسینی پایش را بر روی کمر این بازیکن گذاشته بود. البته این تنها شوخی کی‌روش با شاگردانش در تمرین امروز بود.

*سرمربی تیم ملی تمرین امروز را بسیار جدی گرفته بود و در طول تمرین از بازیکنان خواست که با سرعت و قدرت بیشتری تمرین کنند.

*در هنگام زدن ضربات پنالتی محسن فروزان عملکرد بسیار خوبی داشت و ضربه چندین بازیکن تیم ملی را مهار کرد.

*در حاشیه تمرین امروز تیم ملی برخی تماشاگران از جواد نکونام خواستند تا به هوادران تیم ملی پیامی بدهد و او هم خطاب به آنها گفت: به همه هواداران تیم ملی و مردم می‌گویم که دوستشان دارم.

*درحاشیه تمرین امروز تیم ملی نکات جالبی وجود داشت از جمله اینکه در لحظات ابتدایی تمرین یک هلی‌کوپتر بر فراز زمین چمن ورزشگاه آزادی در حال پرواز بود. همچنین دروازه‌های ویژه بازی گل کوچک که برای تمرین استفاده می‌شود در محل تمرین بود که روی آن لوگوی باشگاه منچستر یونایتد به چشم می‌خورد. 

*بازیکنان در تمرین امروز بسیار شاداب و با انگیزه تمرین کردند و آمادگی بالای خود را برای بازی مقابل کره جنوبی نشان دادند.

*تمرین امروز تیم ملی فوتبال بعد از 90 دقیقه خاتمه یافت.

*ملی‌پوشان ساعت 17 امروز در هتل محل اقامت خود تمرین ریکاوری برگزار خواهند کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها