کد خبر: ۲۶۹۱۳۴
زمان انتشار: ۱۹:۲۵     ۲۰ آبان ۱۳۹۳

برای دعوت نشدن بازیکنانی مثل رحمتی، هادی عقیلی، حامد لک و… توجیهاتی وجود دارد، توجیهاتی که برخی از آنها منطقی و برخی دیگر غیر منطقی است و همواره این موضوع مخالفان و موافقانی داشته است و یا اینکه سرمربی تیم ملی برای دعوت کردن از بازیکنانی مثل علیرضا حقیقی، مرتضی پورعلی گنجی، مهرداد بیت آشور و… با وجود همه انتقادها، دلایلی داشته و در نهایت عنوان کرده که تصمیم گیرنده تیم ملی او است و می‌تواند هر بازیکنی را که دوست داشته باشد، دعوت کند اما یک مورد است که می‌توان ادعا کرد نظر قریب به اتفاق اهالی فوتبال درباره آن یک چیز است و نظر کارلوس کی روش چیز دیگری، که تاکنون نظر سرمربی او را از تیم ملی دور نگه داشته است.

بازیکنی که از هر نظر مستحق این بود در لیست مسافران جام جهانی قرار می‌گرفت که با نظر کی روش در واپسین لحظات خط خورد. او بعد از جام جهانی هرگز رنگ تیم ملی را ندید. این بازیکن کسی نیست جز محمدرضا خلعتبری. دعوت نشدن خلعتبری می‌تواند یکی از ابهام‌های تیم ملی باشد،

این ادعا زمانی جدی می‌شود که هیچ نکته منفی در کارنامه این بازیکن وجود نداردکه او را از تیم ملی دور کند. از تاثیر بسزای این بازیکن در مقدماتی جام جهانی گرفته تا بی حاشیه بودن در تیم ملی با وجود حاشیه‌های زیاد در تیم‌های باشگاهی باعث شده تا این پرسش به‌وجود بیاد که چرا خلعتبری آماده در لیست کی روش قرار نمی‌گیرد؟ زمانی که این بازیکن از لیست جام جهانی برزیل حذف شد، کادر فنی اعلام کرد که او در چارچوب تاکتیک و استراتژی تیم ملی جا نداشته و برای همین خط خورده است اما این دلایل افکار عمومی و اهالی فوتبال را قانع نمی‌کند.

حالا پرسش این است: «چرا خلعتبری مورد غضب کی روش قرار گرفته است؟ » همانطور که گفته شد، دلایل دعوت نشدن بازیکنانی مثل رحمتی، عقیلی، لک و… کاملا مشخص است و نظرات در باره آنها نیز قابل تامل است اما دعوت نشدن خلعتبری به تیم ملی چه دلیلی می‌تواند داشته باشد؟ این چیزی است که تا به امروز مبهم باقی مانده است.

جالب است که این بازیکن بعداز خط خوردن از تیم ملی قبل از جام جهانی هیچ گاه دست به عصا راه نرفت و مماشاتی هم از خود نشان نداد و به طور واضح نظر خود را درباره عملکرد کی روش اعلام کرد اما انگار حالا اتفاقات جدیدی در راه است چیزی که شاید سرو صدای زیادی به پا کند. این بازیکن قصد دارد مدارکی را به فدراسیون ببرد که دلایل دعوت نشدن او به تیم ملی را ثابت می‌کند. در حقیقت خلعتبری مدارکی در دست دارد که ظاهراً موثق است و قصد دارد آنها را به فدراسیون ارائه کند. هر چند ممکن است در روزهای آینده این موضوع، تکذیب شود اما وجود مدارکی از تیم ملی در دست خلعتبری، کاملا واقعیت دارد و حتی در صورت تکذیب خلعتبری باید منتظر هفته‌ها و ماه‌های آینده بود تا طاقت این بازیکن تمام شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها