کد خبر: ۲۶۹۳۰۱
زمان انتشار: ۱۱:۱۵     ۲۶ آبان ۱۳۹۳
دکتر آریایی نژاد در گفتگو با خبرنگار پارلمانی پایگاه ۵۹۸؛
این مذاکرات تنها و تنها بر سر مسئله هسته ایست نه برای رابطه با آمریکا و قبح زدایی از روابط دیپلمات های ایرانی و آمریکایی/ رار است فرزندان انقلاب در این مذاکرات یک نرمش قهرمانانه داشته باشند برای زمین زدن و شکست دشمن، نه اینکه خط سازش و تسلیم دربرابر استکبار را تقویت کنند/ هدف تهاجم فرهنگی دشمن، روحیه انقلابی ما بود. ماباید این روحیه را در مردم تقویت کنیم
دکتر احمد آریایی نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی پایگاه 598 درباره وضعیت مذاکرات هسته ای گفت: درباره این مذاکرات، دقت به دو نکته بسیار لازم است؛ اول آنکه این مذاکرات تنها و تنها بر سر مسئله هسته ایست نه برای رابطه با آمریکا و قبح زدایی از روابط دیپلمات های ایرانی و آمریکایی؛ دوم آنکه قرار است فرزندان انقلاب در این مذاکرات یک نرمش قهرمانانه داشته باشند برای زمین زدن و شکست دشمن، نه اینکه خط سازش و تسلیم دربرابر استکبار را تقویت کنند! و نباید به بهانه اینکه رهبری اجازه نرمش در دیپلماسی را دادند، برخی راهکار سازش و زانو زدن دربرابر غرب را پیگیری کنند.

وی تقویت روحیه انقلابی در مردم را بهترین شیوه مقابله با خط سازش گر دانست و گفت: هدف تهاجم فرهنگی دشمن، روحیه انقلابی ما بود. ماباید این روحیه را در مردم تقویت کنیم. انقلابی گری یعنی: عدالتخواهی، مبارزه با مستکبرین و ظالمین، کمک به محرومین و مستضعفین، استقلال طلبی و آزادی خواهی... خب اگر ما این روحیه را در جوانانمان ایجاد کردیم، آن وقت کسانی که دنبال زانو زدن دربرابر صهیونیست ها و آمریکایی ها هستند، کاری از پیش نمیبرند و اگر خیانتی هم بخواهند انجام دهند، مردم محکم با آنها برخورد می کنند و مقابلشان می ایستند.

نماینده مردم استان همدان با تاکید بر دشمنی دشمن با انقلاب اسلامی، نتیجه حتمی مذاکرات را شکست دانست و گفت: این مذاکرات حتما شکست میخورد، یا قبل از توافق یا بعد از توافق! قبل از توافق یعنی آمریکا حاضر نمیشود پای برگه ای که کوچکترین حقوقی برای ایران در آن لحاظ شده باشد را امضا کند و این احتمال قوی است.

ایشان حالت دوم را امضای توافق جامع دانست و گفت: حالت دیگر آن است که به خاطر برخی ملاحظات –مثل نزدیک بودن انتخابات آمریکا- این برگه امضا شود، آمریکا و صهیونیست ها حاضر نخواهند بود که تعهداتشان را عملی کنند و حقی از حقوق ملت ایران را بدهند و به بهانه های مختلف زیر تعهداتشان خواهند زد –که ما سابقه این رفتار آنها را چندین بار داریم- خب بعد از مدتی توافق خود به خود ملقا میشود و آن برگه باطله هم میشود سندی بر خیانت و دشمنی آمریکا.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۳
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها