کد خبر: ۲۶۹۶۶۶
زمان انتشار: ۰۰:۳۸     ۲۲ آبان ۱۳۹۳
پنجمین روز از بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها حواشی متفاوتی نسبت به روزهای گذشته داشت که از جمله آن حضور پیرمرد سقایی بود که لباس‌هایی یک دست سفید، کوزه و کاسه به اهالی رسانه و بازدید کنندگان آب می‌رساند و آرزو داشت که روزی خبر ظهور آقا امام زمان(عج) را در خبرگزاری فارس بخواند.

به گزارش پایگاه 598، پنجمین روز از بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از 9 صبح امروز آغاز بکار کرد که می‌توان گفت با توجه به آخرین روز کاری هفته یکی از شلوغ‌ترین و پرمخاطب‌ترین روزهای نمایشگاه محسوب می‌شود که در نهایت با حواشی نیز همراه بود.

برخی از مهمانان امروز نمایشگاه حاجی بابایی، وزیر سابق آموزش و پرورش، مریم سنجانی، عضو جدا شده سازمان مجاهدین، حمیرضا مقدم‌فر، اسماعیل نجار، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور ،علی دایی ، سرمربی سابق تیم پرسپولیس، صابر خراسانی، حیدرزاده، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست استان تهران، هاشمی، رئیس سازمان بهزیستی کشور، عیسی فرهادی، فرماندار تهران و جمعی از نمایندگان مجلس و شورای اسلامی شهر تهران بودند.

تا دو روز دیگر نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها به اتمام می‌رسد و امروز نیز تمامی غرفه‌های نمایشگاه در تکاپوی آوردن مهمان و مسئولان در غرفه‌های خود بودند و برای این کار روش‌های مختلفی نیز دارند که از جمله آن این است"فقط می‌خوایم یه عکس یادگاری بگیرم" ولی وقتی که آن مسئول به غرفه می رسد با سوال‌های متداول خبرنگار مربوطه گرفتار می‌شود،غرفه‌های دیگری هم هستند که با برگزاری مسابقه و قرعه‌کشی مخاطب‌های خاص خود را جذب می‌کنند.بعضی از غرفه‌ها نیز با توزیع مجلات و تولیدات خود را به صورت رایگان اقدام به جذب مخاطب می‌کنند که بازدیدکنندگان نیز پس از مطالعه آن را به عنوان هدیه ای برای خاکی نشدن و زیر انداز قلمداد می‌کنند.

دانش‌آموزان ابتدایی نیز امروز از نمایشگاه مطبوعات دیدن کردن و از برگزاری آن راضی بودن ولی معلم خود را گم کرده بودند.

اتفاقی که برای نخستین بار نمایشگاه مطبوعات رخ داده است و نشان از تعامل و همکاری رسانه‌ها می‌دهد برگزاری نشست‌های مشترک رسانه‌هاست که بازار آن بسیار داغ است.

علی‌رغم این اتفاقات روزمره در نمایشگاه امروز شاهد حواشی جدیدی بودیم که از جمله آن حضور پانتومیم‌ بازها و پیرمرد سقا بود که با لباس‌هایی یک دست سفید، کوزه و کاسه به اهالی رسانه و بازدید کنندگان آب می‌رساند و با حضور در غرفه فارس آرزو کرد که روزی خبر ظهور آقا امام زمان(عج) را در خبرگزاری فارس بخواند. 

امروز مناظره صادق زیبا کلام و عباس سلیمی نمین نیز در خصوص دانشگاه آزاد در غرفه خبرگزاری تسنیم برگزار شد که موجبات کف و سوت طرفداران دو جناح را پدید آورد و پس از آن صابر خراسانی با اشعاری از ائمه اطهار نظرات بازدیدکنندگان را به خود جلب کرد.

شاید حاشیه اصلی این نمایشگاه حضور رسانه‌های معاند در کشور است که به این شرح عنوان شد؛

انتقاد از حضور برخی رسانه‌های معاند داخلی در بیستمین نمایشگاه مطبوعات

در پنجمین روز از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها محمد سرباز رئیس اداره کل بسیج رسانه استان قزوین در جریان بازدید از غرفه فارس پرده از حضور رسانه های معاند در نمایشگاه برداشت و اظهار داشت: دشمن در دنیا متوسل به این است که از کوچکترین نقطه‌ضعف استفاده کند تا به کشور، ملت و انقلاب ضربه بزند.

رئیس اداره کل بسیج رسانه استان قزوین در ادامه افزود: فضایی که در بحث اسید‌پاشی به وجود آمد این فرصت را در اختیار دشمنان قرار داد تا بتوانند سوءاستفاده کنند.

وی بیان داشت: دست رسانه‌ها و نفوذ خارجی‌ها و رسانه‌های داخلی به وضوح مشاهده می‌شود.

وی با بیان اینکه بر همین اساس فضایی به وجود آمد تا دوست و دشمن را در رسانه‌های داخلی بشناسیم ابراز داشت: در بحث حادثه اسید‌پاشی اصفهان تحلیل‌هایی توسط برخی از رسانه‌های داخلی ارائه شد که هم‌راستا با اهداف رسانه‌های بیگانه و غربی بود.

وی ابراز داشت: در بیستمین نمایشگاه مطبوعات شاهد بودیم برخی از رسانه‌های معاند که البته بازدید چندانی هم ندارند حضور یافتند.

رئیس اداره کل بسیج رسانه استان قزوین متذکر شد: شاید دست این دسته از رسانه‌ها میان مردم نیز رو شده است.

وی با انتقاد از حضور برخی از رسانه‌های معاند در نمایشگاه بیستم مطبوعات ادامه داد: دسته‌ای از این رسانه‌ها آگاهانه و دسته‌ای ناآگاهانه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قلم زده‌اند.

سرباز خاطرنشان کرد: در بحث اسید‌پاشی این رسانه‌ها ظلم بزرگی به نظام کرده‌اند و بزرگترین معروف اسلام را هدف قرار دادند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها