کد خبر: ۲۶۹۸۲۲
زمان انتشار: ۱۲:۵۶     ۲۲ آبان ۱۳۹۳
مهاجم پرسپولیس با غروری فراوان رو به سرپرست سن‌وسال‌دار تیمش کرده و می‌گوید: «آقا، تلفن من زنگ‌خور زیاد دارد و تماس کسانی را که نمی‌شناسم معمولاً جواب نمی‌دهم!»

به گزارش پایگاه 598،، می‌دانیم کسی به حرف‌های ما و دوستان‌مان توجه نمی‌کند. می‌دانیم فوتبالیست‌ها کار خودشان را می‌کنند. می‌دانیم به لطف پول‌های بادآورده فوتبال، این بازیکنان پیشرفت اقتصادی موشکی دارند... و همین طور می‌دانیم نمی‌توانیم با این نوشته‌ها و انتقادات هیچ فوتبالیستی را به خودش بیاوریم اما وظیفه خود می‌دانیم باز هم "آب در هاون بکوبیم"!

 

دیروز در حال‌وهوای خودمان بودیم که یکی از دوستان در سازمان لیگ خبر تأسف‌برانگیزی در اختیارمان گذاشت که فقط افسوس خوردیم!

 

طرف می‌گفت محمد‌ عباس‌زاده چندی پیش محمود خوردبین سرپرست پرسپولیس را که به لحاظ سن و سال جای پدرش است جلوی در سازمان لیگ قال گذاشت و از آن بدتر به تماس‌های تلفنی بزرگتر خود اعتنایی هم نکرد!

 

از قرار معلوم عباس‌زاده به دلیل مدل موی منشوری و شادی پس از گل عجیب و غریبش در بازی با کارگر بنه‌گز بوشهر به سازمان لیگ فراخوانده می‌شود تا توضیحاتی را پیرامون این اتفاق ارائه کرده و تعهد کتبی بدهد.

 

از آنجایی که خوردبین، سرپرست پرسپولیس محسوب می‌شود با عباس‌زاده هماهنگ می‌کند و قرار می‌گذارد ساعت 10 صبح جلوی در سازمان لیگ یکدیگر را دیده و به اتفاق به حضور مسئولان ذی‌ربط برسند.

 

فردایش نیم ساعت زودتر خوردبین به سازمان لیگ حوالی میدان شیخ‌بهایی می‌رسد و بلافاصله با عباس‌زاده تماس می‌گیرد تا ببیند کجاست و کی می‌رسد؟ اما در عین ناباوری مهاجم جوان پرسپولیس تماس‌های سرپرست قدیمی و پیشکسوت خود را بی‌پاسخ می‌گذارد!

 

هر قدر خوردبین با عباس‌زاده تماس می‌گیرد بی‌فایده است و طفلکی سرپرست پرسپولیس به تنهایی به جلسه سازمان لیگ می‌رود که از بازیکن جوان تیمش به‌رغم این بی‌معرفتی دفاع کند اما ظاهراً به خرج دوستان نمی‌رود و حتی تهدید می‌کنند در صورت عدم حضور عباس‌زاده کارت بازی‌اش در لیگ‌ برتر باطل خواهد شد.

 

خوردبین خسته و فرسوده از سازمان لیگ خارج شده و در تمرین پرسپولیس به عباس‌زاده نزدیک می‌شود و از او می‌پرسد: «پسر خوب! صبح ما را جلوی در سازمان لیگ کاشتی؟ چرا به تماس‌های تلفنی من جواب ندادی؟»

 

فکر می‌کنید جواب پدیده (!) لیگ سیزدهم چه بوده باشد؟ زیاد ذهن‌تان را خسته نکنید. بنابر گفته یک منبع موثق دیگر که از نزدیک شاهد ماجرا بوده، عباس‌زاده با غروری فراوان روبه سرپرست سن‌وسال‌دار تیمش کرده و می‌گوید: «آقا، تلفن من زنگ‌خور زیاد دارد و تماس کسانی را که نمی‌شناسم معمولاً جواب نمی‌دهم!»

 

جوانی که هنوز یک سال نیست به سطح اول فوتبال ایران معرفی شده و پای به پرسپولیس گذاشته خوردبین یکی از متعصب‌ترین، وفادار‌ترین و قدیمی‌ترین پرسپولیسی‌های فوتبال ما را به قول معروف می‌پیچاند (!) و تازه ادعا هم می‌کند که تلفن همراهش زنگ‌خور زیاد دارد!

خبر ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها