کد خبر: ۲۶۹۸۵۵
زمان انتشار: ۱۴:۰۳     ۲۲ آبان ۱۳۹۳
وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه یکشنبه هفته آینده کمیسیون آموزش حاضر و گزارشی را از برنامه‌های خود به اعضاء ارائه می‌کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در جلسه در یکشنبه هفته آینده (۲۵ آبان‌ماه) پذیرای وزیر پیشنهادی علوم خواهد بود و اعضا در این جلسه گزارش و برنامه‌های وی را استماع و بررسی خواهند کرد.
 
اعضای کمیسیون بررسی طرح تسری قانون فوق‌العاده خاص کارمندان سازمان پزشکی قانونی و انتقال خون به کارمندان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای را در برنامه کاری خود خواهند داشت و رسیدگی به لایحه شوراهای حل اختلاف از دیگر برنامه‌های اعضا در این جلسه خواهد بود. جلسه کارگروههای آموزش و پرورش، تحقیقات و فناوری، علوم انسانی و اسلامی شدن دانشگاهها، آموزشهای مهارتی و آموزش عالی و آموزش پزشکی در روز دوشنبه ۲۶ آبان ماه به منظور بررسی نهائی موضوع پذیرش دانشجویان در مقطع دکتری در دانشگاههای دولتی و آزاد تشکیل جلسه می‌دهند که این جلسه با حضور رؤسای مراکز آزمون برگزار می‌شود.
 
همچنین کمیسیون در روز سه‌شنبه ۲۷ آبان‌ماه پس از جلسه هیات رئیسه بررسی موضوع پذیرش دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاههای دولتی و آزاد را در دستور کار خود دارد که این جلسه با حضور سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و مسؤولین گسترش آموزش عالی و رؤسای مراکز آزمون برگزار می‌شود.
 
علاوه بر این در این جلسه جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت گزارشی را درخصوص فعالیتهای صندوق ذخیره فرهنگیان به اعضا ارائه کرده و در ادامه دعوت از نماینده کانون بازنشستگان فرهنگیان جهت ارائه گزارش در برنامه کاری قرار دارد.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها