کد خبر: ۲۷۰۲۰۶
زمان انتشار: ۱۲:۵۰     ۲۴ آبان ۱۳۹۳
ابراز ندامت ایشان هیچ چیزی به ارزش های موکل اضافه نکرده و تاثیری در تشفی خاطر مجروح آقای دایی و خانواده محترمش به واسطه اتهامات اخلاقی ناروا و تهی از حقیقت نخواهد گذاشت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از سايت فوتبال ايران، نماینده وکیل علی دایی با حضور در دادسرای فرهنگ و رسانه رسما نسبت به اعلام گذشت به آزادی بی قید و شرط محمد مایلی کهن را ابراز کرد.



 در متن نامه ارائه شده از سوی عسگری پیش بین آمده است:اگرچه محکوم علیه در جهت کسب رضایت موکل و یا ابراز ندامت اقدامی را معمول نکرده است مع هذا،ابراز ندامت ایشان هیچ چیزی به ارزش های موکل اضافه نکرده و تاثیری در تشفی خاطر مجروح آقای دایی و خانواده محترمش به واسطه اتهامات اخلاقی ناروا و تهی از حقیقت نخواهد گذاشت.

مع الوصف همانگونه که موکل در بیانیه خود مطرح نموده اند به احترام پیشکسوتان و نیز جلوگیری از استمرار سو استفاده های طرف مقابل از حسن نظر و عواطف پاک هواداران فوتبال به نحوی که معروض گردید اعلام گذشت نموده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۵ - ۲۴ آبان ۱۳۹۳
۰
۰
چقدر منت میگذارند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۲ - ۲۴ آبان ۱۳۹۳
۰
۰
عجب بخششی عجب چه زود به پرونده رسیدگی شد و چه زود زندانی شد بعدا میگن به شکایات رسیدگی نمیشود !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۰ - ۲۵ آبان ۱۳۹۳
۱
۰
ازاین به بعد توفوتبال همه به هم تهمت و افترا می زنند برای اینکه می دانند بعدا رضایت می گیرند . عجب شیر تو شیر شود
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها