کد خبر: ۲۷۰۹۵۰
زمان انتشار: ۲۰:۳۵     ۲۶ آبان ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،خوان لاپورتا که همواره عملکرد جانشین خود را در بارسلونا نقد کرده است این بار انتقاد از آنها را به فاز جدیدی برد و تاکید کرد که سیاست‌های اشتباه کادر مدیریتی باشگاه دلیل ناکامی‌های اخیر بارسا در فوتبال اروپا بوده است.

رئیس پیشین بارسلونا که در فاصله سال‌‌های 2003 تا 2009 اداره امور این باشگاه را بر عهده داشت در انتقاد از کادر مدیریتی فعلی بارسلونا به خصوص خوسپ ماریا بارتومئو و همچنین ساندرو روسل، رئیس پیشین کاتالان‌ها گفت: عملکرد آنها یک ناکامی بزرگ بوده است، چون آنها بسیاری از چیزهای خوبی که ما ساختیم را از بین برده‌اند و اول از همه مدل بازی یوهان کرایف بوده است. آنها مشتی انگل هستند. زمانی بارسلونا در دنیا زبانزد بود اما به خاطر کارهایی که مدیران فعلی‌اش انجام داده‌اند دیگر آن جایگاه را از دست داده است.

لاپورتا در ادامه درباره برنامه‌های احتمالی‌اش در صورت بازگشت به مسند ریاست بارسلونا عنوان کرد: من کارهایی که در سال 2003 انجام دادم را تکرار نخواهم کرد. من می‌خواهم بارسلونا با نوآوری و در عین حال تکیه بر اصولی که چند سال پیش باعث موفقیت ما شد، دوباره در فوتبال دنیا زبانزد شود. من به سبکی که بارسلونا در دوره مدیریت من داشت وفادار خواهم ماند، همین طور به شناسایی و پرورش استعداد‌های داخلی و بر نقشی که بارسا در کاتالونیا به عنوان الگو ایفا می‌کند تأکید خواهم داشت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها