کد خبر: ۲۷۱۳۶۵
زمان انتشار: ۰۸:۴۳     ۲۸ آبان ۱۳۹۳
اخبار استقلال قبل از دربی؛
هافبک عراقی آبی پوشان در صورتی که با تاخیر به ایران برسد در لیست سیاه این تیم قرار می‌گیرد.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران شنیده‌ها حاکی از آن است که اگر هافبک عراقی استقلال با تاخیر به ایران بازگردد، در لیست سیاه آبی پوشان قرار می‌گیرد. اتفاقات اخیری که میان جاسم کرار و باشگاه استقلال بوجود آمد، باعث شد تا وی از چشم سر مربی آبی پوشان بیفتد و دیگر همانند گذشته سوگلی قلعه نویی نباشد و این طور به نظر می رسد که کادر فنی استقلال در یک صورت کرار را برای نیم فصل دوم حفظ خواهدکرد و در غیر آن کرار را در لیست مازاد قرار می‌دهد. این بازیکن در صورتی که روز سه شنبه خود را به ترکیب آبی پوشان برساند جزو لیست مازاد قرار نمی‌گیرد.

**  حنیف در بستر بیماری
 
در آن سو نیز گفته می‌شود که مدافع شمالی آبی پوشان به خاطر این که به ویروس آنفولانزا مبتلا شده است در بازی مقابل سایپا به میدان نرفته و برابر این تیم نیمکت نشین بوده است. مبتلا شدن حنیف عمران زاده به این ویروس سوژه آبی پوشان شده است و این طور به نظر می رسد که آبی پوشان به شوخی به او گفتند که قرنطینه شود تا آن‌ها هم دچار این ویروس نشوند، چرا که تیم استقلال در حال حاضر این روزها سخت می کوشد تا بتواند بازی قابل قبولی از خود در مقابل سرخ پوشان به نمایش بگذارد.

** آبی پوشان تا اطلاع ثانوی ممنوع المصاحبه هستند

مسئولان باشگاه آبی پوشان در محفلی دوستانه عنوان کرده‌اند که بهتر است آبی پوشان بر علیه یکدیگر مصاحبه نکنند و مسئولان در صدد هستند که اعضای تیم استقلال نیز تا اطلاع ثانوی مصاحبه‌ای نداشتته باشند چرا که مصاحبه‌های اخیر آبی پوشان باعث بوجود آمدن حاشیه هایی شده است و وجود این مسائل برای جمع‌آبی پوشان آن هم قبل از دربی به صلاح نیست و باید هرچه سریع تر این مسائل در این باشگاه حل شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها