کد خبر: ۲۷۱۶۰۶
زمان انتشار: ۱۴:۴۴     ۲۸ آبان ۱۳۹۳
انتخابات میان دوره ای پارلمان سوریه ثابت کرد؛
بشار الجعفری: هیچ کشوری نمی تواند در انتخابات سوریه مداخله کند. پارلمان سوریه پیش نویس قانون کلی انتخابات را بررسی و تصویب خواهد کرد، آنچه که در سوریه در حال رخ دادن است، آماده کردن قانون کلی انتخابات است و انتخابات ریاست جمهوری بر اساس قانون اساسی انجام خواهد شد.
به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598، برگزاری انتخابات پارلمانی نشان داد که  دولت اسد و ارتش سوریه به عهد خود با مردم، در مراجعه به آرای عمومی پای بند هستند و توان لازم برای برگزاری انتخابات و ایجاد امنیت، انجام امور حکومتی و قانون گذاری و اجرای قانون از طریق حاکمیت رای مردم را دارند.

پای بندی اسد به مردم سالاری و توان ارتش سوریه در برگزاری انتخابات


به گزارش بولتن نیوز،  دولت سوریه با وجود مشکلاتی که در جنگ با گروه های تروریستی نظیر داعش داشته است، و جنگ و تخریب شهرها، ویرانه هایی را از غم و درد و خسارت های بسیار برای مردم و دولت برجای گذاشته است، اما همچنان در کنار  ارتش سوریه به عهد خود با مردم، در مراجعه به آرای عمومی پای بند هستند و توان لازم برای برگزاری انتخابات و ایجاد امنیت، انجام امور حکومتی و قانون گذاری و اجرای قانون از طریق حاکمیت رای مردم را دارند. 

حمایت و مداخله کشورهای غربی و منطقه برای حمایت از گروه های تروریستی و جنگ و تخریب، تاکنون نتوانسته از برقراری دموكراسی در نظام سوریه جلوگیری کند.

توان ارتش در برقراری امنیت و انتخابات نیز نشان دهنده قوی تر بودن ارتش و دولت سوریه نسبت به مداخله کشورهای مختلف و گروه های تروریستی است 
دولت اسد از طریق برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات پارلمان چه در گذشته و چه در اوج جنگ و تخاصم و مداخله های کشورهای دیگر، ثابت کرده که به مردم سالاری متعهد است و  در برابر ادعاهای غرب كه می گوید كه اسد مخالف مردم است خط بطلان کشیده است. 
اکنون کشورهای غربی و تروریست های داعش که حکومتی بدون مراجعه به رای مردم را پیگیری می کنند، باید به افکار عمومی جهان پاسخ دهند که بشار اسد به رای مردم پای بند است یا دولت های  غربی و گروه های تروریستی که به جز جنگ وتخریب و آشوب و تجزیه سوریه به چیز دیگری فکر نمی کنند؟!
بشار الجعفری  در این زمینه گفته است: واقعیت آن است که اگر حمایت های بین المللی از شورشیان مخالف دولت سوریه نبود، جنگ داخلی این کشور در مدت چند ماه به پایان می رسید. اگر آمریکا، عربستان، انگلیس، قطر و دیگر کشورهای غربی یا هم پیمان با غرب در جبهه این شورشیان قرار نداشتند، جنگ به پایان می رسید و اکنون مردم سوریه برادرانه مثل گذشته درکنار هم زندگی می کردند، انتخابات برگزار می کردند و نمایندگان خود را به مجلس می فرستادند و کشور در صلح و آرامش زندگی می کرد. 

پای بندی اسد به مردم سالاری و توان ارتش سوریه در برگزاری انتخابات


بشار الجعفری: هیچ کشوری نمی تواند در انتخابات سوریه مداخله کند

نماینده سوریه در سازمان ملل بر ضرورت عدم مداخله کشورهای خارجی در انتخابات تاکید کرد.

به گزارش تلویزیون سوریه:  بشار الجعفری در سخنانی تاکید کرد، هرگونه خلاء در قانون اساسی کشورها موجب به وجود آمدن مشکلات بسیاری خواهد شد.

نماینده سوریه در سازمان ملل در ادامه گفت:فرایند انتخابات در هر کشوری، جزء امور داخلی آن است و هیچ حکومتی صلاحیت مداخله در آن را ندارد.

وی با اشاره به اینکه پارلمان سوریه پیش نویس قانون کلی انتخابات را بررسی و تصویب خواهد کرد، افزود:آنچه که در سوریه در حال رخ دادن است، آماده کردن قانون کلی انتخابات است و انتخابات ریاست جمهوری بر اساس قانون اساسی انجام خواهد شد.


مدعیان حقوق بشر که رژیم اسد را دیکتاتور معرفی می کنند، اکنون پاسخ دهند که آیا منظور آنها از دموکراسی و رژیم غیر دیکتاتوری، ظهور دولتی مانند داعش بود که سر اتباع آمریکایی، انگلیسی، عربی، سوری، عراقی و... ببرند؟


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها