کد خبر: ۲۷۱۸۰۰
زمان انتشار: ۱۱:۳۳     ۲۹ آبان ۱۳۹۳
مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: «به خاطر از دست دادن بازیکنانمان نیازمند این هستیم که در نیم فصل بازیکن بگیریم.»

به گزارش پایگاه 598، هادی عقیلی در مورد وضعیت خودش و حواشی ای که شنیده می‌ شود و همچنین تیمش صحبت های جالبی انجام داد.

 

صحبت های عقیلی که اخیرا کمتر در رسانه ها به صحبت پرداخته، را در زیر می خوانید:

 

* نیازمند بازیکن هستیم

متاسفانه ما پارسال بنا به دلایلی 2، 3 بازیکن را از دست دادیم و در نیم فصل هم نتوانستیم کسی را جذب کنیم. این اتفاق در این فصل هم تکرار شد و دو بازیکن ما یعنی حمودی و خلیل‌زاده بالاجبار جدا شدند. دو نفری که که روی آنها حساب کرده بودیم. امیدوارم در این فصل عقب نمانیم. البته خدا را شکر جوان های ما که از تیم های امید و جوانان آمده اند خیلی خوب هستند ولی در کل به خاطر از دست دادن بازیکنانمان نیازمند این هستیم که در نیم فصل بازیکن بگیریم.

 

* باید همه بازی ها را می‌ بردیم

همانطور که اول فصل گفتم ما جزو مدعی های اصلی قهرمانی هستیم. همیشه تغییرات زمان بر است و ما دوباره به شرایط آرمانی برمی گردیم. ما باید در نیم فصل دوم نتایج خوبی کسب کنیم. در نیم فصل اول همه امتیاز از دست دادند فقط می‌ توانم بگویم غیر از بازی با نفت که واقعا خوب شدیم باید در همه بازی ها برنده می‌ شدیم. بخاطر اینکه در بازی با نفت کاملا خوب نبودیم در یاد همه مانده است. اگر چند نتیجه بد داشتیم الان بازی با نفت به فراموشی سپرده شده بود اما خدا را شکر در سایر بازی ها خوب بودیم.

 

* کارت من مشکل ندارد

صحبت هایی که در مورد کارت پایان خدمت من شده شایعه است. باشگاه پرسپولیس زمانی که من و ابراهیم اسدی با هم در این تیم رفتیم، کارت ما را خریداری کرد و ما آنجا دوره آموزشی را گذراندیم. چون این قضیه با مصدومیت من همزمان شد، چنین شایعاتی راه افتاد. بعضی ها دوست دارند از این صحبت ها کنند. آدم دو روز به هر دلیلی حالا مصدومیت یا هر چیز دیگری سر تمرین نمی‌ آید می‌گویند با باشگاه دعوایش شده است و یا از این دست شایعات درست می‌ کنند.

 

* روی آمار حساب نمی‌ کنم

من برعکس خیلی ها درباره گل زدن و خورده روی آمار حساب نمی‌کنم. زمانی پیش می‌ آید که 5 تا موقعیت روی دروازه می‌ آید و هر 5تایش گل می‌ شود اما بعضی اوقات 10 تا توپ روی دروازه می‌ آید و طرف یک گل شانسی به ثمر می‌ رساند. بنابراین نمی‌ شود از روی این، آمارها قضاوت کرد.

 

* سایپا نیز قابل پیش‌بینی است

سایپا تیم پرنوسانی بوده و اصلا مشخص نمی‌ کند نتیجه چه می‌ شود. روز بدشان که طبیعتا بد هستند ولی در روزهای خوبشان خطرناک هستند. سایپا بازیکنان خوبی دارد و معمولا تیم خوبی است. در مورد بعضی تیم ها می‌ شود از روی جدول خوانی پیش‌بینی کرد نتیجه چه می‌ شود. مثلا می‌ توان گفت مقابل فلان تیم حتما پیروز می‌ شویم مگر اینکه اتفاقاتی که در جریان بازی می‌ افتد خلافش را ثابت کند. امیدوارم مقابل سایپا روز خوب تیم ما باشد.

ورزش سه

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها