کد خبر: ۲۷۲۳۴۵
زمان انتشار: ۱۳:۰۴     ۰۱ آذر ۱۳۹۳
اسطوره استقلال گفت: «مقام معظم رهبری به من گفتند که تو یکی از پیشکسوتان فوتبالی و امیدوارم سلامتی‌ات را به‌دست بیاوری و تجربیات خوب خود را به جوانان انتقال بدهی.»

به گزارش پایگاه 598، 18 آبان 1391 بود که خبری خوش به غلامحسین مظلومی رسید. پیشکسوت استقلال که در آن زمان در حال جدال با بیماری سرطان بود، خبری شنید که انگیزه و روحیه او را برای جدال با بیماری بیشتر کرد.

 

سردار احمدی ‌مقدم که از دوستان غلامحسین بود به منزل پیشکسوت استقلال آمد و به او گفت که آماده دیدار با مقام معظم رهبری شود. مظلومی که مدت‌ها منتظر شنیدن چنین خبری بود از دوست خود که این دیدار را هماهنگ کرد بسیار تشکر کرد.

 

رایزنی‌های لازم انجام شد ودر روز 21 آبان 1391 دیدار مظلومی با مقام معظم رهبری میسر شد. پیشکسوت استقلال چند وقت بعد ماجرای جالبی را تعریف کرد. ماجرای قندهایی که رهبری روی آنها دعا خواند و در اختیار او قرار داد.

 

غلامحسین مظلومی در این خصوص گفت: «با رایزنی دوست خوبم سردار احمدی مقدم چند وقت پیش خدمت مقام معظم رهبری شرفیاب شدم و ایشان را از نزدیک زیارت کردم. ایشان وقتی متوجه بیماری‌ام شدند برای من دعا کردند و به من گفتند که تو یکی از پیشکسوتان فوتبالی و امیدوارم سلامتی‌ات را به‌دست بیاوری و تجربیات خوب خود را به جوانان انتقال بدهی.»

 

پیشکسوت استقلال در ادامه صحبت‌های خود در مورد دیدار با مقام معظم رهبری افزود: «به خواست خودم ایشان چفیه خود را به من هدیه کردند. هدیه‌ای بسیار با ارزش که از آن بسیار خوشحال شدم و امیدوارم که بتوانم به خوبی این هدیه را حفظ کنم. در ادامه رهبری تعدادی قند که از مکه آورده بودند را از قندان برداشتند و روی آن دعا خواندند و به من دادند. من خیلی به دعا اعتقاد دارم و امیدوارم همه مریضان شفا پیدا کنند.»

 

این خاطره‌ای بود که غلامحسین مظلومی از دیدار خود با مقام معظم رهبری تعریف کرد. نکته دیگری که از آن مصاحبه باید به آن اشاره داشت دلسوزی پیشکسوت مرحوم آبی‌پوشان برای برهانی بود.

 

در آن روزها آرش روی نیمکت استقلال قرار داشت و کمتر به او فرصت بازی می رسید. مرحوم مظلومی در این خصوص گفته بود آرش بازیکن خوب و موجهی است و در عین جوانی از تجربه بسیار بالایی هم برخوردار است. من از زمانی که برهانی در پاس حضور داشت او را می شناختم و همیشه احترام بزرگتر از خود را نگه می‌دارد ولی حالا تحت فشار است و امیدوارم با تلاش وتوانایی خود خیلی زود از این شرایط رها شود و به ترکیب ثابت استقلال راه یابد.

روزنامه نود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها