کد خبر: ۲۷۲۳۸۸
زمان انتشار: ۱۴:۱۰     ۰۱ آذر ۱۳۹۳
مدافع پرسپولیس گفت: «به شدت با برنامه 90 مخالفم چرا كه شخصا خسرو حیدری را با بهترین حالت مهار خواهم کرد.»

به گزارش پایگاه 598، سید ميثم حسيني که در تمرين روز پنجشنبه دچار مصدوميت شد، مشکل خاصي نداشته و در صورت صلاحديد درخشان مي‌ تواند براي پرسپوليس به ميدان برود.

 

وی در مورد وضعیت خودش گفت: «خدا را شکر مشکل خاصی ندارم و با تمریناتی که در این چند روز انجام دادم با آمادگی کامل در خدمت تیم و کادرفنی هستم تا در صورت صلاحدید به میدان بروم.»

 

مدافع چپ پای پرسپولیس که سابقه بازی در استقلال را نیز داشته و در رویارویی هایش با پرسپولیس بازیکنانی چون علی کریمی و مهدی مهدوی کیا را به خوبی مهار کرده، در مورد مهار خسرو حیدری تاكید كرد: «خوشبختانه من بازی های خوبی را در دربی به نمایش گذاشتم و هیچگاه دچار استرس و مسائل خاص این بازی نشدم. چندین بار در ترکیب استقلال به میدان رفتم و با صلاحدید کادرفنی استقلال چهره هایی چون علی کریمی و مهدی مهدوی کیا را به خوبی مهار کردم. ضمن اینکه در دو بازی رفت‌وبرگشت فصل گذشته نیز به خوبی خسرو حیدری را مهار کرده و نگذاشتم این بازیکن از خلاقیت هایش به خوبی استفاده کند.»

 

حسینی در پایان در مورد آنالیز دو تیم پرسپولیس و استقلال که در برنامه 90 دوشنبه هفته گذشته انجام شد و فاصله بین دفاع و هافبک راست و چپ پرسپولیس را به عنوان نقطه آشیل این تیم معرفی کرد عنوان داشت: «این برنامه را دیدم اما به شدت با آن مخالفم. من و عالیشاه به هماهنگی بسیار خوبی با هم رسیده ایم. عالیشاه با تکیه به دوندگی بالا و قوای بدنی بسیار زیادش همواره طول زمین را طی کرده و علاوه بر حضور در تاکتیک های تهاجمی در تاکتیک های دفاعی نیز حضور داشته و همواره فضای خالی پشت سر من را جمع می‌کند. ضمن اینکه این اتفاق هم برای من رخ داده و در صورت نفوذ عالیشاه نمی‌ گذارم فضای پشت سر او خالی بماند، به همین خاطر به هواداران پرسپولیس قول می‌ دهم که جناح چپ پرسپولیس در دربی هیچ مشکلی نخواهد داشت و شخصا خسرو حیدری را با بهترین حالت مهار خواهم کرد.»

ورزش سه

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها