کد خبر: ۲۷۲۶۰۲
زمان انتشار: ۱۰:۴۷     ۰۲ آذر ۱۳۹۳
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «من به عشق مردم و هواداران پرسپولیس فقط دوست دارم که این تیم موفق باشد.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از سرویس ورزشی جام نیوز، هر چند که علی دایی دوست ندارد مصاحبه کند و به هر نحوی تلاش می‌کند تا به قول معروف ما را بپیچاند ولی وقتی بحث حشمت‌خان (مهاجرانی)، مرحوم مظلومی و اینجور چیزها را پیش می‌کشیم نطق شهریار باز می‌شود و با همان صراحت خاص خودش برای هواداران صحبت می‌کند.

 

* حشمت‌خان (مهاجرانی) ‌از نحوه برکناری شما از پرسپولیس خیلی ناراحت بود و می‌گفت که از وجود امثال علی دایی باید در فوتبال استفاده شود.

- حشمت‌خان پدر فوتبال ایران است و همیشه نسبت به من لطف دارد. همین که یکی مثل حشمت‌خان در مورد این مسایل صحبت می‌کند و نسبت به من لطف دارد برایم کافی است.

 

* مراسم تشییع پیکر و خاکسپاری غلامحسین مظلومی هم به بهترین نحو برگزار شد.

- به هر حال ایشان یکی از بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال ما بوده‌اند، بحث قرمز و آبی و رنگ‌ها نیست. بحث این است که ایشان برای فوتبال ما زحمت کشیده و افتخارآفرینی کرده. من هم به سهم خودم این ضایعه را به خانواده مظلومی و جامعه ورزش تسلیت می‌گویم.

 

* زمان زیادی تا دربی باقی نمانده...

- ... پس برو زودتر آی‌دی‌کارتت را بگیر (خنده)! قرار نبود که راجع به فوتبال این چیزها صحبت کنیم... یادت نرود!

 

* ولی حتما مردم دوست دارند که نظر علی دایی را بشنوند.

- نظر علی دایی معلوم است و همه هواداران می‌دانند که من چه نظری دارم. مثل همیشه از ته دل دوست دارم که پرسپولیس برنده باشد. دوست دارم که پرسپولیس ببرد تا دل مردم شاد شود. پرسولیس تیم بزرگی است، همان‌طور که می‌دانید داستان دربی با بقیه بازی‌ها فرق دارد.

 

* اما این را در نظر داشته باشید که امروز علی دایی سرمربی پرسپولیس نیست.

- خیلی ببخشید... علی دایی سرمربی پرسپولیس نیست، پرسپولیسی که هست!

 

* نتیجه بازی را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

- گفتم راجع به این چیزها نمی‌خواهم حرف بزنم... فقط سکوت می‌کنم... این‌جوری راحت‌ترم و دوست دارم پرسپولیس فقط روی دربی تمرکز داشته باشد.

 

* ولی درست در همین شرایط حساس در هیات‌مدیره تغییراتی را ایجاد کردند و قرار است که طی امروز و فردا اتفاق‌هایی در پرسپولیس بیفتد.

- این چیزها به من ربطی ندارد... لطفا از کسانی که مسئول این مسایل هستند سوال کنید... من به عشق مردم و هواداران پرسپولیس فقط دوست دارم که این تیم موفق باشد.

 

* در مورد برکناری کاظم‌پور و اینکه او در دادسرا و در پرونده شکایت وزیر علیه او صحبت کرده،‌ چه صحبتی دارید؟

- گفتم که... نمی‌خواهم در مورد چیزی صحبت کنم... اصلا قرار نبود من صحبت کنم... حرف من این است که الان و توی این شرایط باید به تیم و پرسپولیس فکر کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها