کد خبر: ۲۷۲۶۶۶
زمان انتشار: ۱۲:۴۱     ۰۲ آذر ۱۳۹۳
رئیس سازمان بسیج کارگری از معرفی 23 کارگر نمونه و نخبه بسیجی در حوزه تولید و صنعت در هفته بسیج کارگر ( پنجم تا یازدهم اردیبهشت ) خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، رمضانعلی طالبی تعداد برنامه های پیش بینی شده در این هفته را بالغ بر 960 برنامه برشمرد و گفت: برپایی نمایشگاههای تولیدات و ابتکارات بومی استانها ، برگزاری مراسم تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران عرصه صنعت و تولید ، برپایی نشستهای علمی ، برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوعات کار و کارگری ، بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی ، دیدار با خانواده شهدای کارگری ، دیدار با پیشکسوتان کارگری و غبارروبی مزار شهدا از مهمترین برنامه های بسیج کارگری در این هفته است.

وی رونمایی از کتاب دستهای بوسیدنی داستانهای دوران دفاع مقدس مربوط به شهدای کارگری و رونمایی از سرود بسیج کارگری را از دیگر برنامه هایی دانست که در هفته بسیج کارگری برگزار می شود.

رئیس سازمان بسیج کارگری همچنین به مشکلات پیش روی دولت و وزارتخانه های مرتبط با موضوع کارآفرینی اشاره کرد و گفت: این سازمان همواره آمادگی دارد تا در این حوزه برای کمک به دولت قدم بردارد.

طالبی ضمن گرامیداشت چهارده هزار شهید عرصه صنعت و تولید و فرارسیدن 9 اردیبهشت روز بسیج کارگری افزود: بسیج کلید طلایی حل مشکلات است و بر این اساس می تواند با دولت در توسعه کارآفرینی همکاری داشته باشد.

وی با بیان اینکه باید قابلیت های زیرساختی و فکری کارآفرینان را توسعه داد، گفت: سازمان بسیج کارگری با ساماندهی کارآفرینان و اتصال آنان به دانشگاه ها سعی می کند تا مهارت کارآفرینان را توسعه دهد.

طالبی با اشاره به اینکه در دو هزار و200 واحد صنعتی و تولیدی 350 هزار نفر از کارگران بسیجی ساماندهی شده اند، گفت: کارگران بسیجی شامل مهندسان، تکنسین ها و کارگران می باشند که امیدواریم تعداد این افراد در سال 93 افزایش یابد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها