کد خبر: ۲۷۲۸۵۴
زمان انتشار: ۲۱:۵۶     ۰۲ آذر ۱۳۹۳
به نظر من وزیر نفت درباره کاهش قیمت نفت خیلی منفعل عمل کرد؛ لذا وزارت نفت میتوانست خیلی بهتر از این ها عمل کند که متاسفانه هیچ اقدامی در این باره صورت نگرفت.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تراز؛ عضو کمیسیون اقتصادی مجلس درباره پیامدهای کاهش قیمت نفت از ۱۰۰ دلار به ۸۰ بر اقتصاد ایران گفت: این کاهش قیمت قطعا دارای پیامدها و اثرات منفی بر اقتصاد ایران از جمله کسری بودجه خواهد بود.

الیاس نادران در گفتگو با تراز با بیان اینکه دولت چگونه میتواند کسری احتمالی خود را جبران کند گفت: دولت باید با کاهش هزینه ها کسری خود را جبران کند در غیر اینصورت اقتصاد را در ماههای باقی مانده از سال با چالش مواجه خواهد کرد.

وی با بیان اینکه سال گذشته قیمت نفت مقداری با حالت خوش بینانه در بودجه سالانه هدفگذاری شد گفت: امسال سعی خواهیم کرد قیمت را در بودجه ۹۴ منطقی تر از گذشته لحاظ کنیم. وی پیش بینی کرد قیمت در ماه های آینده با قیمتهای ۸۰ دلار در نوسان باشد لذا پیش بینی هم میشود دولت نیز این ملاحظه را در قیمت نفت مدنظر قرار دهد.

وی  در ادامه با اشاره به شرایط دشواری که در خصوص مسائل نفتی وجود دارد گفت: بعد از سقوط قیمت نفت و کاهش سی درصدی قیمت آن، وزارت نفت باید دیپلماسی نفتی را فعّال می کرد و از خود تحرک نشان می داد، امّا متأسفانه کاری انجام نداد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها