کد خبر: ۲۷۳۰۴۲
زمان انتشار: ۱۳:۵۴     ۰۳ آذر ۱۳۹۳
تيم فوتبال پرسپوليس درحالي در هفته شانزدهم ليگ برتر، ديداري حساس با نفت تهران را پيش رو دارد که براي آن مسابقه نمي‌تواند از وجود 5 بازيکن اصلي خود بهره ببرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبرگزاری مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته پانزدهم و پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر باشگاه‌های کشور درحالی مقابل استقلال به پیروزی ارزشمند 2 بر یک دست یافت که 5 بازیکن خود را برای دیدار آینده از دست داد.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته شانزدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به مصاف نفت تهران می‌رود، مسابقه‌ای که ساعت 14:30 دقیقه دوشنبه 10 آذرماه در ورزشگاه تختی تهران برگزار خواهد شد.

بر پایه این گزارش، امید عالیشاه به دلیل دریافت کارت قرمز از حضور در بازی آینده محروم شد. همچنین محمد نوری و محسن بنگر هم در آن مسابقه کارت زرد گرفته و بازی بعدی را از دست دادند. ضمن اینکه رضا حقیقی هم در جریان این بازی از ناحیه دو قلوی زانو دچار مصدومیت شد و به گفته خودش حدود 2 ماه از میادین فوتبال به دور خواهد بود.

در این شرایط امید عالیشاه، محمد نوری و محسن بنگر به دلیل محرومیت و رضا حقیقی و پیام صادقیان که به دلیل مصدومیت بازی با استقلال را از دست داده بود، دیگر بازیکنان غایب پرسپولیس برای بازی آینده هستند.

 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها