کد خبر: ۲۷۳۰۴۷
زمان انتشار: ۱۳:۵۹     ۰۳ آذر ۱۳۹۳
مربي پرسپوليس گفت: بهترين بازي فصل را برديم اما تازه از امروز کارمان شروع شد و از حالا به رسيدن به صدر جدول فکر مي‌کنيم.

به گزارش پایگاه 598،به نقل از تسنیم، حسین عبدی در خصوص حضورش روی نیمکت پرسپولیس با وجود محرومیت گفت: در ابتدای بازی روی نیمکت بودم اما بعد از دقایقی ناظر بازی گفت که باید از روی سکوها بازی را تماشا کنم و من هم تصمیم گرفتم از پشت میله‌های نزدیک به نیمکت تیمم ادامه بازی را ببینم.

وی ادامه داد: از پشت میله مجبور بودم از طریق امامی‌فر و باقری نکات تاکتیکی را به درخشان و بازیکنان انتقال دهم که این مسئله باعث شد بارها داد و فریاد کنم تا حدی که الان با مشکل حنجره مواجه شده‌ام.

مربی پرسپولیس اظهار داشت: درصد بالایی از بازی در اختیار ما بود و استقلال به دنبال این بود که از روی ضد حملات به دروازه ما برسد. با توجه به این قضیه سعی کردیم بال‌های کناری این تیم را تقریبا از بازی خارج کرده و سد راه ضد حملات آنها شویم.

عبدی تاکید کرد: در نیمه اول بازی منطقی ارائه دادیم و به نوعی برنامه‌های تهاجمی خود را برای نیمه دوم و 20 دقیقه پایانی قرار دادیم تا ضربه نهایی را در این دقایق به استقلال بزنیم. حتی با وجود اینکه در لحظات پایانی نیمه اول دروازه‌مان باز شد نظم تیمی خود را حفظ و بر اساس همان برنامه ریزی قبلی عمل کرده و توانستیم با تعویض‌های تاثیرگذار بازی را ببریم.

وی یاد‌آور شد: در بین دو نیمه به بازیکنان گفتیم که این استقلال را می شود برد به شرطی که تمرکز خود را حفظ کرده و به آنچه می‌گوییم عمل کنید. بچه‌ها در نیمه دوم باهوش و منطقی بازی و مو به مو خواسته‌های کادرفنی را اجرا کردند.

مربی پرسپولیس اضافه کرد: بعد از این به گل تساوی رسیدیم از طریق مربیان تیم به درخشان گفتم که بچه‌ها نباید عقب بکشند تا گل دوم را هم بزنیم که این اتفاق رخ داد. حتی بعد از این که گل دوم را به ثمر رساندیم دستور عقب نشینی ندادیم اما کار غیرحرفه‌ای عالیشاه که باعث اخراجش شد ناخواسته بازیکنان را منجر به عقب نشینی کرد.

عبدی در پاسخ به این موضوع که قلعه‌نویی گفته بازیکنان استقلال از روی شکم سیری بازی کردند، گفت: اصلا این نظر را قبول ندارم. استقلال روی بازیکنان کناری خود خیلی حساب کرده بود اما ما با قرار دادن بازیکنانی چون نورمحمدی و علی عسگر جلوی خسرو حیدری، جناح راست این تیم را فلج کردیم. حیدری بازیکن فوق العاده خوبی است و سانترهایش بسیار خطرناک بود.

مربی پرسپولیس در مورد آینده تیمش به تسنیم گفت: بهترین بازی فصل خود را بردیم اما تازه کارمان شروع شده است. از این پس همه روی تیم ما حساب می‌کنند و انتظار دیگری از ما دارند. نشان دادیم که اگر بخواهیم و تلاش کنیم توانایی انجام کارهای بزرگ را داریم. هدف ما از این پس رسیدن به صدر جدول بود و برای آن برنامه ریزی خواهیم کرد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها