کد خبر: ۲۷۳۲۴۷
زمان انتشار: ۰۹:۴۴     ۰۴ آذر ۱۳۹۳
سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران عنوان کرد
فرمانده کل سپاه پاسداران که همواره با مواضع قاطع خود در برابر دشمنان، اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهان استکبار کشیده است روز گذشته نیز در سخنان خود بر ایستادگی در مقابل دشمنان تاکید کرد و آن را نشانه عزت دانست.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از «وطن امروز»، سرلشکر جعفری ایستادگی در مقابل دشمنان را عامل عقب‌نشینی آنها و ایجاد ترس در وجودشان عنوان کرد. فرمانده کل سپاه روز گذشته باز هم به رژیم صهیونیستی هشدار داد.

سرلشکر جعفری که پیش از این نیز در برابر تهدید‌های پوشالی آمریکا اعلام کرده بود سال‌هاست منتظر یک نبرد تمام‌عیار هستیم در سخنان خود تاکید کرد مهم‌ترین متحد آمریکا در منطقه یعنی رژیم صهیونیستی تحت پوشش موشک‌های مقاومت است، این یعنی نابودی رژیم صهیونیستی. 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دوشنبه در همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی که در سالن شهید چمران دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد با بیان اینکه برخی مسؤولان توجه کافی به اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی ندارند، خاطرنشان کرد: رابطه مردم با امام امت که رهبری انقلاب اسلامی است، دلی و اعتقادی است و این همان پیام 9 دی در پایان فتنه 88 است.

 سرلشکر جعفری افزود: مقاومت، استکبارستیزی و زیر بار زور نرفتن موجب اقتدار و عزت ملی ما شده است نه داشتن نفت، انرژی یا سایر مسائل. اگر پیام مقاومت و عزت ملی و مولفه‌های قدرت ملی را مورد توجه قرار ندهیم، ممکن است دچار اشتباه شویم و در مذاکرات هم طور دیگری مذاکره کنیم. وی گفت: مردم ما باور دارند که انقلاب اسلامی باعث تحولات عظیم جهانی و منطقه‌ای شده است اما برخی مسؤولان به این باور نرسیدند و نمی‌دانند عزت و اقتدار دست خداست و ما عزت را در دشمن و بیگانگان جست‌وجو نمی‌کنیم.

سرلشکر جعفری با تاکید بر اینکه باید همه مسؤولان نگاه کلان به مسائل داشته باشند، گفت: باید به اثرات و دستاوردهای انقلاب اسلامی نگاه کلان داشته باشیم که اگر نداشته باشیم، ممکن است در مواردی مثل مذاکرات دچار اشتباه بشویم چرا که حضرت آقا فرمودند نگاه کلان به ما فهم و بصیرت می‌دهد.

فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید مجدد بر مولفه‌های قدرت و اقتدار ملی اظهار داشت: امروز تسلیم شدن آمریکا در رفتارهای سیاسی، نظامی و مذاکرات‌شان معلوم است. آنها همانند حیوان درنده، خوی استکباری دارند اما وقتی در مقابل قدرتی قرار می‌گیرند، ترس در وجودشان احساس می‌شود و ما امروز این ترس را در وجود آمریکا احساس می‌کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه مقاومت و ایستادگی اقتدار و عزت ملی را به دنبال داشته است، به شکست‌های رژیم صهیونیستی از مقاومت اشاره کرد و گفت: امروز کل منطقه اسرائیل از شمال تا جنوب، تحت پوشش موشک‌های مقاومت است و این یعنی آغاز سقوط رژیم اسرائیل؛ آزادی قدس شریف از اهداف انقلاب اسلامی بوده که ان‌شاءالله قدس و فلسطین نیز فتح خواهد شد. فرمانده کل سپاه پاسداران در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی مسیر خود را به صورت پویا دنبال می‌کند، خاطرنشان کرد: نباید این‌طور باشد که خدای ناکرده انقلاب در جهان با سرعت بالا در حرکت باشد و ما درجا بزنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها