کد خبر: ۲۷۳۳۰۴
زمان انتشار: ۱۱:۲۰     ۰۴ آذر ۱۳۹۳
منچسترسيتي امشب در ديداري که براي اين تيم حکم مرگ و زندگي را دارد، در ورزشگاه اتحاد ميزبان بايرن مونيخ خواهد بود.
به گزارش پايگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، شاگردان پیگرینی در 4 دیدار قبلی تنها دو امتیاز کسب کردند و اکنون برای صعود به دور بعدی رقابت ها حسابی به دردسر افتاده اند.


منچسترسیتی
سیتی در دیدار خانگی قبلی اش در چمپیونزلیگ، برابر زسکا مسکو با نتیجه 2-1 مغلوب شد؛ نتیجه ای که امیدهای این تیم برای صعود به دور بعد را بسیار کمرنگ کرد. آبی های شهر منچستر در سال های اخیر موفقیت های زیادی در رقابت های داخلی کسب کردند؛ دو قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی در جام حذفی و یک بار فتح جام اتحادیه، آنها را به یکی از مدعیان اصلی فوتبال انگلیس تبدیل کرد اما آنها همچنان در رقابت های اروپایی مشکل دارند. آنها فصل گذشته در چمپیونزلیگ به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند اما با شکست برابر بارسا، از دور رقابت ها کنار رفتند. در حالی که در دو فصل پیاپی پیش از آن، در مرحله گروهی حذف شدند. 
سیتی در دیدار امشب یحیی توره و فرناندینیو که در دیدار با زسکا اخراج شده بودند را در اختیار ندارد؛ ضمن اینکه مصدومیت زانوی داوید سیلوا هم هنوز بهبود پیدا نکرده است. ادین ژکو نیز بعید است به این دیدار برسد اما ونسان کمپانی که در دیدار با سوانسی دچار یک آسیب دیدگی جزئی شد، احتمالا مشکلی برای دیدار امشب نخواهد داشت. 


بایرن مونیخ
بایرنی ها که با 4 پیروزی در 4 دیدار ابتدایی، صعودشان به مرحله بعدی را قطعی کردند، در ابتدای هفته توانستند در بوندس لیگا با نتیجه 4-0 هوفنهایم را شکست بدهند تا در رقابت های داخلی هم با 7 امتیاز اختلاف نسبت به نزدیک ترین رقیب شان، در صدر قرار بگیرند. 
آخرین شکست بایرن در رقابت های رسمی به ماه آوریل گذشته برمی گردد که آنها در مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ مغلوب رئال مادرید شدند. گواردیولا در دیدار امشب ستاره هایی مانند فیلیپ لام، داوید آلابا، تیاگو آلکانتارا و خاوی مارتینز را در اختیار نخواهد داشت اما خبر خوب برای باواریایی ها، بازگشت باستین شواین اشتایگر است که بعد از پشت سر گذاشتن یک مصدومیت طولانی، شنبه شب برای دقایقی به میدان رفت.
در دیدار رفت در آلیانس آره نا، بایرن موفق شد با نتیجه 1-0، با گل ثانیه های پایانی ژروم بواتنگ، سیتی را شکست بدهد. دو تیم تا به حال 5 بازی رسمی مقابل هم برگزار کردند که سه بازی را بایرن با پیروزی پشت سر گذاشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها