کد خبر: ۲۷۳۴۵۶
زمان انتشار: ۲۰:۵۰     ۰۴ آذر ۱۳۹۳
سفر محسني اژه اي به گيلان اين فرصت را فراهم کرد تا دکتر نجفي، استاندار گيلان، ايرج نديمي، نماينده مردم لاهيجان در مجلس و ساير نمايندگان گيلاني درباره مشکلات باشگاه داماش نيز با معاون اول قوه قضاييه و نماينده ويژه در پرونده امير منصور آريا گفت و گو کنند.

به گزارش "ورزش سه"، نتیجه گفت و گوها آنطور که در خبرها خواندیم مثبت بوده و معاون اول قوه قضاییه برای حل مشکلات مالکیتی و مالی باشگاه داماش مساعدت کرده است. ندیمی پیش تر در مصاحبه ای گفته بود که تنها یک نفر از مجموعه باشگاه داماش پیگیر مسائل این باشگاه بوده و بقیه هرگز برای حل مشکلات پیش قدم نشده اند. علی نظرمحمدی حتی پس از کنار رفتنش از سرمربیگری داماش بازهم پیگیر حل مشکلات این تیم بوده. نظرمحمدی وقتی داماش را در اوج ناامیدی تحویل گرفت و تمرینات پیش از فصل را آغاز کرد، هم سرمربی تیم بود و هم تلاش می کرد تا مسولان سیاسی استان را برای حل مشکلات داماش ترغیب کند. حالا همان کوشش ها به نتیجه رسیده و امیدهای تازه ای برای حل بحران های چندساله داماش پیدا شده. علی نظرمحمدی درباره این اتفاقات به ورزش سه گفت:«برای من بسیار خوشحال کننده است که استاندار محترم گیلان و جناب ندیمی، نماینده مردم لاهیجان و سایر نمایندگان و مسولان حالا پیگیر مسائل داماش هستند و به نتایج خوبی هم رسیده اند. مهم این نیست که من در داماش باشم یا نباشم. داماش را خانه خودم می دانم و باز شدن گره های فوتبال استان برای هر گیلانی خوشایند است. از اینکه در نزدیک کردن مسولان به باشگاه داماش نقشی داشتم خوشحالم و امیدوارم تا رفع کامل مشکلات این روند پیگیری ها ادامه داشته باشد. رسم ادب این است که از دکتر نجفی، استاندار گیلان و آقای ندیمی نماینده لاهیجان تشکر کنم.»

علی نظرمحمدی در ادامه گفت:«وقتی آن روزهای سخت آغاز فصل را در داماش پشت سر می گذاشتم، چاره ای نبود جز پیدا کردن یک راه حل برای مشکلات داماش. فراتر از وظایف یک سرمربی وارد عمل شدم و فکر می کنم حالا نتیجه اش را دیده ایم. بی اغراق می گویم از اینکه مشکلات داماش در حال حل شدن است خوشحالم. این پاسخ کوچکی است به محبت های بی دریغ هواداران داماش.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها