کد خبر: ۲۷۳۴۷۶
زمان انتشار: ۲۰:۵۸     ۰۴ آذر ۱۳۹۳
رايان گيگز که تا 40 سالگي براي منچستر يونايتد بازي کرد، اين روزها دستيار اول لوئيس فان خال محسوب مي شود.
به گزارش "ورزش سه"، گیگزی 27 سال است که در منچستریونایتد حضور دارد و در انتهای فصل گذشته بود که پس از برکناری دیوید مویس، جانشین وی شد و سپس از فوتبال خداحافظی کرد. او این روزها کمک مربی باشگاه است با این حال در مصاحبه با اسکای اسپورت هرگونه احتمال خروجش از یونایتد برای تصدی پست مربیگری یک تیم دیگر را رد نکرد.

وی به خبرنگار اسکای اسپورت گفت:" سالهاست که در منچستریونایتد حضور دارم و این باشگاه مثل خانه من می ماند. مسلم است که در آینده دوست دارم سرمربی شوم و اگر در یونایتد این فرصت نصیب من نشود، شانسم را در جایی دیگر خارج از این باشگاه امتحان خواهم کرد. باید صبر کنیم و ببینیم چه اتفاق خواهد افتاد. بهار گذشته من برای 4 بازی با مدیران یونایتد برای سرمربیگری این تیم قرارداد امضا کردم. همان موقع شایعات در مورد آمدن فان خال وجود داشت اما تمرکز من فقط روی آن 4 بازی بود."

گیگز در ورد روابطش با فان خال گفت:" فان خال شخصیت بسیار برجسته ای دارد و روابطمان عالی است. او مسئولیت زیادی در تیم به من سپرده و از او چیزهای زیادی یاد گرفته ام.پیش از اینکه به منچستر بیاید، شناختی از من نداشت اما اردوی پیش فصل، فرصت خوبی شد تا شناختمان از یکدیگر کامل شود. در آن سه هفته بود که از برنامه های او آگاه شدم."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها